PDA

Bekijk Volledige Versie : PortNap = geen service.



eennul
13/02/08, 09:16
PortNap; wordt er nog gewerkt bij jullie? Ik heb al 12 uur geleden aangegeven dat mijn Reseller Hosting Plan er uit ligt. Zowel via SMS als via jullie website (2x "critical ticket" aangemaakt). Na 12 uur nog steeds geen antwoord.

Al mijn klanten zijn alleen te bereiken via domeinen zonder "www" Met andere woorden: niemand is te bereiken.

BsHosting
13/02/08, 09:17
misschien even bellen ofzo

eennul
13/02/08, 09:19
misschien even bellen ofzoBellen gaat niet. Daar wordt helaas **nooit** opgenomen.

AlfaHosting
13/02/08, 09:33
PortNap; wordt er nog gewerkt bij jullie? Ik heb al 12 uur geleden aangegeven dat mijn Reseller Hosting Plan er uit ligt. Zowel via SMS als via jullie website (2x "critical ticket" aangemaakt). Na 12 uur nog steeds geen antwoord.

Al mijn klanten zijn alleen te bereiken via domeinen zonder "www" Met andere woorden: niemand is te bereiken.

Normaal zouden ze bij 'critical' een sms krijgen.

eennul
13/02/08, 13:42
Ze hebben eindelijk gereageerd. Met een bericht dat ze iets "vergeten" waren in configuratie van de server. Geen excuus voor overlast of niets... Maar goed; het werkt weer.

McRox
13/02/08, 23:42
PortNap; wordt er nog gewerkt bij jullie? Ik heb al 12 uur geleden aangegeven dat mijn Reseller Hosting Plan er uit ligt. Zowel via SMS als via jullie website (2x "critical ticket" aangemaakt). Na 12 uur nog steeds geen antwoord.

Al mijn klanten zijn alleen te bereiken via domeinen zonder "www" Met andere woorden: niemand is te bereiken.

Uw oudste mailtje is nog geen 10 uur oud en daar was binnen 2 uur op gereageerd.

Ik weet niet of u de bovenstaande (onjuist) informatie met opzet publiekelijk heeft gemaakt, maar verzoek u vriendelijk contact met ons op te nemen.

®on
13/02/08, 23:57
Dicht. Lijkt me iets tussen de TS en de dienstverlener.