PDA

Bekijk Volledige Versie : Punkbuster doet vreemd



pentium3
10/02/08, 22:41
Heeft nog iemand last dat punkbuster de laatste 4 dagen nogal veel mensen om rare redenen kicked? nu heb ik dit wel eens eerder gehad maar dit kwam dan vaak door een storing van punkbuster zelf.

Als iemand hier ook nog problemen mee heeft laat dan even weten, want dan ga ik een call aanmaken bij punkbuster.
Ik heb zelf een server van wolfenstein ET maar punkbuster is bijna bij elke quake engine.


Drees

pim1991
10/02/08, 22:50
Nee hij doet het hier gewoon goed.

Mikejuh!
11/02/08, 18:26
Er zijn wat versie problemen, server - client, maar dat hoort helemaal bij pb.

Julian
12/02/08, 10:47
Noem eens een van de meldingen, ik heb hier nergens last van. Wat je wel kunt proberen is de PBsetup uitvoeren (-als je dat nog niet gedaan had).

EHS-Jerre
12/02/08, 13:19
1) zet je gameserver uit
2) delete de pb map
3) run pbsetup tool
4) herstart je server

dat zou het moeten oplossen ;)

kleien113
01/03/08, 15:11
Ja ikke,

Ik begon met warrock met aanleiding van mijn vriend en hij deedt het een hele tijd goed maar na een tijdje begon punkbuster me de hele tijd te kicken omdat hij zegt dat ik een video driver heb waarmee ik kan cheaten maar dat doe ik helemaal niet. En het gekke is ook dat ik iemand ken die heeft de zelfde comp. als ik (echt alles het zelfde) maar die heeft er geen last van dus als iemand me zou kunnen helpen met dit probleem dan zou ik er erg blij mee zijn anders kan ik geen Warrock meer spelen en dan zou ik er jammer vinden.


groetjes, kleien113:(:(:(:(:(:(:(->|{xx}:eek:

Stewie
01/03/08, 16:29
Verander je video driver dan naar de nieuwste versie. Dit forum is overigens niet bedoeld voor client side gaming hulp.