PDA

Bekijk Volledige Versie : Ter overname, bedrijfsonderdeel



Anoniem
07/02/08, 17:29
Op dit moment hebben wij circa 10 particuliere klanten in ons bestand die een economy-pakket afnemen. Deze klanten wilen wij gaan afstoten aangezien wij ons puur richten op de zakelijke markt.

Deze klanten mogen wat ons betreft kostenloos worden overgenomen, met als voorwaarde dat er bij het verhuizen een stuk ondersteuning geleverd wordt richting de klanten.

Daarnaast hoort bij dit economysegment ook een website + handelsnaam geregistreerd bij de KVK. Deze kunnen ook overgenomen worden.

De klanten hebben bij ons een pakket van 100mb met 2Gb traffic voor 60 euro incl btw per jaar. inclusief domeinnaam. In het budget segment dus. Deze klanten worden op dit moment gehost op een bluequartz machine.

Het ligt in onze bedoelingen om deze migraties al in de loop van volgende week uit te kunnen voeren, indien er zich een geschikte partij aandient.

Voor meer informatie kun je hier reageren, mij PB'en of per email op sander at deactro dot nl

BsHosting
07/02/08, 17:32
Wij hebben zeer zeker intresse in uw klanten.

Op wat voor configpaneel bv DA of plesk draaien de klanten nu.

U kan mij ook mailen op info at bshosting dot nl indien u meer informatie van ons wil.

pierce
07/02/08, 17:36
Beste Sander,

Wij hebben ook interesse.
Ondersteuning met verhuizen e.d. is geen probleem, dat is zels standaard.

Als ik me niet vergis kom je uit Groningen of ben je er regelmatig(en heb je een keer een server van me overgenomen), indien je dit wenst kunnen we eea in Groningen een keer doornemen.

Dient de server ook te worden overgenomen? (Migratie technisch gezien hoeft er dan weinig te gebeuren).

Je kan me bereiken op info at idatahosting.nl of op telefoonnr. 087-8706705

Anoniem
07/02/08, 17:42
De server kan niet overgenomen worden, het geheel draait nu op een virtuele machine gebasseerd op BlueQuartz, oftewel het oude Cobalt paneel, alleen dan opgewaardeerd naar Centos 4.4

pierce
07/02/08, 17:53
De server kan niet overgenomen worden, het geheel draait nu op een virtuele machine gebasseerd op BlueQuartz, oftewel het oude Cobalt paneel, alleen dan opgewaardeerd naar Centos 4.4

Ook geen probleem. We gebruiken overigens Directadmin als control panel.

Randy
07/02/08, 18:36
Indien je geen geschikte en/of betrouwbare partij hebt gewonden, hebben we eventueel wel interesse: randy@ispi.nl

Inmeso
07/02/08, 21:02
Indien nog op zoek, graag meer informatie per : d.terlouw@inmeso.nl

Anoniem
07/02/08, 21:05
Allemaal bedankt voor de reacties tot zover. Echter wil ik jullie vragen bij je reactie ook te melden hoe lang je al bestaat en hoeveel medewerkers. Inmiddels hebben we van de mensen die gemaild hebben de KVK gegevens opgevraagd en bekeken en zo hebben we onze lijst ingekort. Ik zal kijken of ik morgen even een aantal e-mails kan sturen aan iedereen. Daarnaast zijn ook keurmerken als hostmerk, mkbok etc een pre ;)

Eventuele verdere reacties zijn nog steeds welkom.

XF-RICK
08/02/08, 03:45
Beste Sander,

Indien je nog opzoek bent naar een geschikte partij, dan zouden wij graag wat meer informatie ontvangen via info@qnode.nl.

Alvast vriendelijk bedankt.

Met vriendelijke groet,
Rick van Kerkvoorden

Luana IS
08/02/08, 11:30
Hier ook wel interesse.

AlfaHosting
08/02/08, 11:32
Beste,

U mag ons ook meer info sturen. We maken gebruik van het cPanel controlepaneel. Ons bedrijf bestaat sinds 2003 en we zijn met 3 vaste medewerkers.

Magus
08/02/08, 11:52
Beste Sander,

Wij hebben interesse in dit aanbod, mede omdat wij op het ogenblik bezig zijn activiteiten in het budgetsegment onder een andere naam te gaan ontwikkelen.

Welk type virtual server betreft dit? Wij hebben enkele vps hosts draaien. Het zou eventueel mogelijk zijn de complete dump van de VM over te zetten, de klanten merken daar niets van behalve een verandering in IP adres. Downtime kan via een DNS-mirror worden voorkomen.

Bedrijfsinformatie:
HostingLines biedt sinds 2002 haar diensten aan, varierend van een domeinnaamregistratie, het hosten van websites tot het hosten en onderhouden van complete serversystemen.
Bij HostingLines ligt de nadruk op een persoonlijke benadering, begeleiding in groei om zo goed mogeijk in te springen op de wensen van onze klanten. Wij leveren onze diensten tegen marktconforme prijsstelling echter zonder verlies van kwaliteit of service. Dit kunnen we onder andere realiseren door zo minimaal mogelijk afhankelijk te zijn van derden. Door te blijven investeren beschikken we altijd over een snel, betrouwbaar en een schaalbaar netwerk.
HostingLines is een onafhankelijk, schuldenvrij en winstgevend bedrijf, hierdoor is de continuiteit van onze dienstverlening gewaarborgd.

huizinga
12/02/08, 22:52
Nog steeds opzoek? of bent u inmiddels voorzien van een partij die uw klanten over heeft genomen?

Als u nog opzoek bent graag contact opnemen. bas@huizinga.nl

Wij bestaan sinds 2005 en zijn een klein en flexibel bedrijf. hierdoor is persoonlijke service naar de klanten ook ons uitgangspunt.

hoor het graag!

Drumstick_nl
13/02/08, 13:03
Al een bedrijf gevonden?

Wij hebben ook wel intresse. U kunt een email sturen naar info@made2host.nl of pm.

ROVO MEDIA
13/02/08, 17:20
Hier ook nog interesse ! Je mag me een PM sturen als je nog niemand gevonden hebt.

martijn1886
17/02/08, 03:36
Mocht er nog niemand gevonden zijn hier ook intersse

jeffrey
20/02/08, 10:58
Beste,

Heeft u reeds een nieuw onderkomen voor deze klanten?
Eventueel hebben wij interesse om deze klanten over te nemen (tegen vergoeding).

Wij hebben reeds ervaring in het overnemen van klanten.

wonko
25/02/08, 14:26
TS liet weten dat topic dicht mocht...