PDA

Bekijk Volledige Versie : ib 2007 aangifte programma



almar
05/02/08, 14:23
Heeft iemand het al gedonwload, en kan die het hier even posten..? Het gaat dan om het aangifteprogramma 2007 inkomstenbelasting.

pierce
05/02/08, 15:06
Waarom download je het zelf niet?

Van de belastingdienst:


U kunt uw aangifte inkomstenbelasting op de volgende manieren elektronisch indienen:
- via de internetsite van de Belastingdienst. Log in op het beveiligde gedeelte van de internetsite en download de aangifte inkomstenbelasting. Vul uw aangifte inkomstenbelasting in en verzend deze.
- met aangifte- of administratiesoftware. U kunt dit zelf doen of u kunt dit laten verzorgen door uw belastingconsulent.

Anyway, ik heb mijn inloggegevens nu niet bij de hand.

almar
05/02/08, 15:40
In het beveiligde gedeelte is de applicatie niet aanwezig, op de publieke site is hij verwijderd..

tomzev
05/02/08, 16:37
doen jullie dit allemaal zelf? ik moet er niet aan denken...

Mark17
05/02/08, 18:22
@almar: zou eind van de week weer beschikbaar moeten zijn. Er zijn enkele problemen bij de overheid (waardoor het niet werkt).

opinion
05/02/08, 18:43
Makkelijker kunnen we het niet maken toch!

crazycoder
05/02/08, 19:06
@almar: zou eind van de week weer beschikbaar moeten zijn. Er zijn enkele problemen bij de overheid (waardoor het niet werkt).
Daar moet jij als ondernemer eens mee aankomen.

Denk dat almar inderdaad even geduld moet hebben.. was als ik mezelf niet vergis afgelopen weekend in het nieuws?

almar
05/02/08, 19:20
doen jullie dit allemaal zelf? ik moet er niet aan denken...

nee, maar ik wil wel even weten waar ik aan toe ben. Dat krijg ik ander pas over een maand of 10 te horen.

w3rd
05/02/08, 19:41
Ik quote van de website van onze grote vrienden:



Apple- en Linux-gebruikers kunnen de aangifte 2007 weer inzenden

(5 februari 2008)

Apple- en Linux-gebruikers kunnen de elektronische aangifte inkomstenbelasting 2007 weer inzenden.
Windows-versie aangifteprogramma 2007

Gebruikt u de Windows-versie van het aangifteprogramma? Dan moet u wachten tot er een nieuwe versie van het aangifteprogramma beschikbaar is. Deze versie kunt u uiterlijk eind deze week downloaden.

Hebt u uw aangifte al ingevuld? Bij het downloaden van de nieuwe Windows-versie worden alle gegevens automatisch overgenomen.

Mark17
05/02/08, 20:13
Daar moet jij als ondernemer eens mee aankomen.

Denk dat almar inderdaad even geduld moet hebben.. was als ik mezelf niet vergis afgelopen weekend in het nieuws?

Was vandaag in de tweede kamer. Excuses was dat de meeste mensen toch pas eind maart de belastingaangifte invullen. Voor de gein zou je eens moeten vragen wat de consequentie is als jij standaard 7 dagen te laat je belastingaangifte doet (IB/OB/etc.), gaat je geld kosten.

Vorige week waren er trouwens een periode ook geen aangiftes voor de loonbelasting mogelijk en die moeten voor het einde van de maand binnen zijn officieel (en vergeet niet wat het kost in de vorm van uren die betaald moeten worden).

w3rd
05/02/08, 20:24
Was vandaag in de tweede kamer. Excuses was dat de meeste mensen toch pas eind maart de belastingaangifte invullen. Voor de gein zou je eens moeten vragen wat de consequentie is als jij standaard 7 dagen te laat je belastingaangifte doet (IB/OB/etc.), gaat je geld kosten.

Vorige week waren er trouwens een periode ook geen aangiftes voor de loonbelasting mogelijk en die moeten voor het einde van de maand binnen zijn officieel (en vergeet niet wat het kost in de vorm van uren die betaald moeten worden).

En blijven volhouden dat het geld voor de automatisering van de systemen bij de BD goed besteed zijn...

crazycoder
05/02/08, 21:15
En blijven volhouden dat het geld voor de automatisering van de systemen bij de BD goed besteed zijn...
Voor de belastingdienst wel ja. Nadat jij op verzenden heb geklikt komt alles in hapklare brokken in hun systemen. Basiscontroles zijn daar al op uitgevoerd wat wil zeggen dat zij veel minder werk hebben.. iets als inkloppen van alle aangiftes kost echt een bak geld.

w3rd
05/02/08, 22:12
Voor de belastingdienst wel ja. Nadat jij op verzenden heb geklikt komt alles in hapklare brokken in hun systemen. Basiscontroles zijn daar al op uitgevoerd wat wil zeggen dat zij veel minder werk hebben.. iets als inkloppen van alle aangiftes kost echt een bak geld.

Weet niet of jij wel eens voor de grap het nieuws volgt maar dit systeem maakt erg veel fouten en is de prijs niet waard.

Maar laten we on topic blijven :D

almar
08/02/08, 10:21
> Aangifteprogramma 2007 weer beschikbaar
U kunt de aangifte inkomstenbelasting 2007 weer downloaden en verzenden. Dit geldt voor zowel de Windows-, Apple- als Linux-versie.

> SP eist parlementair onderzoek naar falende ICT
vrijdag, 07:49 uur
De SP vraagt een parlementair onderzoek aan naar geldverkwistende IT-projecten bij de overheid. De partij wil niet langer wachten op de Algemene Rekenkamer. ยป