PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Software ontwikkelaar voor kleine tooltjes



Luana IS
03/02/08, 20:29
Momenteel heb ik de tijd om een aantal kleine tooltjes te ontwikkelen die niet al teveel functies bevatten. Bij interesse kan je me een omschrijving geven van wat je precies nodig hebt en dan kan ik kijken of dit in mijn bereik ligt om eventueel een vrijblijvende offerte op te maken.

Heb je nog vragen of als ik iets ben vergeten te melden, dan kan je dit aan me doorgeven.

TiMMiEJ
04/02/08, 00:23
Welke taal? Zowel linux als windows? Indien c++ en ook op linux dan heb ik interesse.

Luana IS
04/02/08, 12:11
@Timmiej, Neen, ik heb nog geen ervaring om te programmeren op multiplatform basis. Deze tooltjes kunnen enkel op win32 system gedraaid worden.

Randy
04/02/08, 15:06
Luna,

Ik zoek nog een klein programmatje (liefst runbaar vanuit een .exe zonder installatie) waar users foto's kunnen selecteren en een mapnaam geven. De foto's moeten vervolgens verkleind worden (800x600 of 900x600) en via FTP of DAV doorgestuurd worden naar een server. De centrale login hiervoor kun je 'hard' inbakken in de code.
Het is voor een kabelkrantredactie, waar de redacteuren nu gek worden van mensen die plaatjes van 5/6 mb per stuk rechtstreeks uit de camera doormailen naar het redactieadres, en dan in series van 10 รก 20. Niet echt fijn omdat er veel door mobiele werkplekken gewerkt wordt via UMTS.

Snap je mijn bedoeling? Anders even mailen : randy@aklmedia.nl

Luana IS
04/02/08, 15:19
you've got mail.

IT-worX
04/02/08, 18:57
Kan je de mail hier ook even heen sturen, zelfde bedoeling als Randy (zie ander topic hier van mij...+/-1 maand terug)

Luana IS
04/02/08, 19:17
PM verzonden.