PDA

Bekijk Volledige Versie : Draadloos netwerk probleem! HELP!



BouwFm
02/02/08, 17:27
Hallo,

Ik heb vanmiddag even een draadloos inbouw netwerk kaartje gekocht.
Nu heb ik hem erin gebouwd en vervolgens de drivers etc geinstalleerd.
Nu klik ik op Netwerk sellecteren (om een netwerk tezoeken) vervolgens zie ik heel soms mn draadloos netwerk er staan als ik erop klik om vervolgens te connecten krijg ik een melding van: Het is mogelijk dat uw verbinding buiten het bereik is. hmmm als ik op het draadloos netwerk icoontje klik rechts onderin beeld krijg ik tehoren: er zijn geen draadloze netwerken binnen het bereik gevonden, Zorg ervoor dat de schakelaar voor de draadloos netwerkverkeer op uw computer is ingeschakeld!

Mijn netwerk is wel beveiligd met een wachtwoord, maar moet neem ik aan eerst het netwerk selecteren (zoeken) voordat je dat wachtwoord in kan vullen.

HELP!:huh:

Zal erg blij zijn als iemand mij kan helpen!

Mvg Bouw FM

dreamhost_nl
02/02/08, 19:48
Het kan zijn dat u software dient te gebruiken die geleverd wordt bij uw netwerkkaart om toegang tot het netwerk te kunnen krijgen. Windows XP kan bijv. standaard niet goed omgaan met via WPA2-PSK beveiligde netwerken.

RobinJB
02/02/08, 20:07
Hoe ver zit je van je router af? En wat is het bereik van je router en je netwerkkaart?

SF-Jeroen
02/02/08, 20:34
Zorg ten eerste dat je maar 1 netwerkprogramma gebruikt, bijvoorbeeld niet de Draadloos netwerkpagina combineren met ConfigFree.

Daarnaast is de afstand belangrijk, hoever is deze, dikke muren, en om wat voor merk router gaat het.

BouwFm
03/02/08, 14:08
Zorg ten eerste dat je maar 1 netwerkprogramma gebruikt, bijvoorbeeld niet de Draadloos netwerkpagina combineren met ConfigFree.

Daarnaast is de afstand belangrijk, hoever is deze, dikke muren, en om wat voor merk router gaat het.

Hoi,

Uhm ik denk dat het nu al weer lukt, Ik moet alleen met password nog even opzoeken en invullen en ik denk dat die het dan doet :p

Ik laat het even weten,

gr