PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKA] 3 netwerkswitches



Mark17
02/02/08, 00:52
Beste WHT'er,

Net kwam ik de volgende 3 switches tegen die weg kunnen. De status heb ik er bij vermeld, foto/nadere info op aanvraag.

Switch #1:
Merk/type: Cisco 2900 XL series
Aantal poorten: 24
Aantal geteste en werkende poorten: 17
Web interface is na een reset en het configureren van het IP bereikbaar, telnet werkt tevens en SNMP werkt ook.
Buynow: 250 euro

Switch #2:
Merk/type: Cisco 2900 XL series
Aantal poorten: 24
Aantal geteste en werkende poorten: 16
Web interface is na een reset en het configureren van het IP bereikbaar, telnet werkt tevens en SNMP werkt ook.
Buynow: 250 euro

Switch #3:
Merk/type: 3COM 3300
Aantal poorten: 24
Aantal geteste en werkende poorten: 24 (aantal poorten staan uit)
SNMP, web interface en telnet zou moeten werken (niet getest!).
Buynow: 250 euro

Alle switches hebben een reset nodig. Bij afname van beide Cisco switches zit er een kabel bij om ze aan te sluiten op je laptop/pc/server (com poort is vereist).

Garantie: geen
Bezichtigen/testen en ophalen is mogelijk. Verzenden is ook mogelijk (zal verzonden worden als verzekerd pakket via TNT, de kosten van TNT berekenen we 1 op 1 door). Alle switchen zijn incl. oortjes/voedingskabel.

Bieden excl. BTW en verzendkosten (per switch of voor het totaal, vermeld duidelijk waarop je bied). Ze gaan weg bij een acceptabel bedrag. De buynow staat bij elke switch vermeld, alle switches samen mogen gelijk weg voor 600 euro.

Bieden in dit topic of per email: mark@streamservice.nl (wij zullen dit topic indien er een bod per email binnenkomt bij werken).

Als er vragen zijn verneem ik dat graag.