PDA

Bekijk Volledige Versie : [TKA] Klein shared hostingbedrijf



Anoniem
31/01/08, 21:42
Ik heb besloten om een van mijn bedrijven te verkopen, en wellicht dat Webhostingtalk een goede manier is om in contact te komen met potentiele kopers. Dus bij deze wat beknopte informatie:

- Omzet en winst
2007: 150.000 euro omzet, 30.000 euro winst
2006: 110.000 euro, 40.000 euro winst

- Domeinnamen
C.a. 1000 .com .net etc
C.a. 300 .be
C.a. 2500 .nl

- Servers
C.a. 50 servers op meerdere locaties, voornamelijk in eigen racks

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen per PM. Ik ga mensen niet zelf informatie toesturen als ze in dit topic roepen doe mij maar ff wat info. Als er serieuze interesse is, dan hoor ik dit graag van die persoon zelf middels een pm.

Dion Wales
06/02/08, 13:01
Reageer jij wel dan? Mijn collega heeft 31 januari s'avonds nog gePM't maar nog tot op heden geen reactie.

Toont iemand serieus interesse, laat jij niets horen. Niet echt de bedoeling lijkt me.

petervv
06/02/08, 23:30
Misschien heeft hij het al verkocht en komt hier niet meer?

wbakker-letsgoonline
07/02/08, 00:37
@petervv: Dan lijkt me dat wel zo netjes om aan je potentiele kopers dat even te weten als dat het geval is.

Anoniem
07/02/08, 09:37
Reageer jij wel dan? Mijn collega heeft 31 januari s'avonds nog gePM't maar nog tot op heden geen reactie.

Toont iemand serieus interesse, laat jij niets horen. Niet echt de bedoeling lijkt me.


Ja hoor, maar bij sommige partijen / reacties weet ik van te voren al dat het niets gaat worden, dus die reageer ik niet.

DutchTSE
07/02/08, 13:04
Klinkt interessant, waar is baseer je dat op?
Op uitspraken van die personen, gedrag van die personen, de manier waarop de persoon overkomt op het forum.

Mocht ik mijn toko aan het verkopen zijn dan had ik ook voorkeur voor bepaalde personen(/bedrijven) en voor bepaalde juist niet.

Verkooptopic is overigens geen discussietopic, mijn excuses :)

petervv
07/02/08, 20:08
@petervv: Dan lijkt me dat wel zo netjes om aan je potentiele kopers dat even te weten als dat het geval is.

I NO, maar sommige mensen denken daar anders om!

eichhorn
08/02/08, 14:05
Ik heb besloten om een van mijn bedrijven te verkopen, en wellicht dat Webhostingtalk een goede manier is om in contact te komen met potentiele kopers. Dus bij deze wat beknopte informatie:

- Omzet en winst
2007: 150.000 euro omzet, 30.000 euro winst
2006: 110.000 euro, 40.000 euro winst

- Domeinnamen
C.a. 1000 .com .net etc
C.a. 300 .be
C.a. 2500 .nl

- Servers
C.a. 50 servers op meerdere locaties, voornamelijk in eigen racks

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen per PM. Ik ga mensen niet zelf informatie toesturen als ze in dit topic roepen doe mij maar ff wat info. Als er serieuze interesse is, dan hoor ik dit graag van die persoon zelf middels een pm.

info over aantallen, soort klanten, productafname etc. vraagprijs en wat je verder van belang vind om een bod te kunnen doen

NielsV
08/02/08, 15:30
errrrm eichhorn: "Voor meer informatie kan contact worden opgenomen per PM. Ik ga mensen niet zelf informatie toesturen als ze in dit topic roepen doe mij maar ff wat info. Als er serieuze interesse is, dan hoor ik dit graag van die persoon zelf middels een pm."


dus ff een PMetje....

ronaldvanhoeven
27/02/08, 08:29
Hallo,

Ik zou graag een privébericht naar je willen sturen, maar ik zie dat dat niet meer gaat.
Hoe kan ik met je in contact komen?

Ronald

dreamhost_nl
27/02/08, 10:11
Ronald, TS is "banned" van WHT. Ik denk niet dat je nog contact met hem kan opnemen.