PDA

Bekijk Volledige Versie : Met spoed gezocht: Linux en PHP deskundigen!



Tommerski
31/01/08, 17:09
Heb je veel kennis van Linux of PHP en wil je een leuke baan bij een enorm gezellig bedrijf en niet elke dag in de file staan? Kom dan bij ons (A&M ImpacT www(punt)am-impact(punt)nl) in Doetinchem werken. Ik krijg 1000 euro als je wordt aangenomen, maar die deel ik natuurlijk met je (als je mijn naam, Tom, tenminste noemt :))

We hebben een enorm leuk en jong team en elke vrijdagmiddag is er ook tijd om aan eigen projectjes te werken. Naast een uitstekend salaris zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden ook perfect in orde. Stuur me een mail (t.suter@am-impact.nl) als je interesse hebt, dan zorg ik ervoor dat je langs kan komen.

Randy
31/01/08, 17:38
Heb je veel kennis van Linux of PHP en wil je een leuke baan bij een enorm gezellig bedrijf en niet elke dag in de file staan? Kom dan bij ons (A&M ImpacT www(punt)am-impact(punt)nl) in Doetinchem werken. Ik krijg 1000 euro als je wordt aangenomen, maar die deel ik natuurlijk met je (als je mijn naam, Tom, tenminste noemt :))

We hebben een enorm leuk en jong team en elke vrijdagmiddag is er ook tijd om aan eigen projectjes te werken. Naast een uitstekend salaris zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden ook perfect in orde. Stuur me een mail (t.suter@am-impact.nl) als je interesse hebt, dan zorg ik ervoor dat je langs kan komen.

Laat Arnold of Marije me maar bellen. Ze hebben m'n nummer vast nog wel. Delen we de 1000 euro?

Triloxigen
31/01/08, 17:51
Niet in de file staan? Als ik iedere dag daarheen zou rijden komt ik zeker wel in de file te staan :p


Maar als je echt zoekende bent.
Vertel een wat meer zoals salaris, functie, secondaire arbeidsvoorwaarden, etc.

Tommerski
31/01/08, 21:32
Randy: ik ga informeren. 1000 euro delen we zeker.

Triloxigen: We zijn behoorlijk zoekende. Secundaire arbeidsvoorwaarden zitten zeker snor, hoewel we natuurlijk geen mensen zoeken die alleen daarvoor gaan. Mail me ff, dan kunnen we wat afspreken.

swedendedicated
31/01/08, 21:47
Secundaire arbeidsvoorwaarden zitten zeker snor, hoewel we natuurlijk geen mensen zoeken die alleen daarvoor gaan. Mail me ff, dan kunnen we wat afspreken.

Goh dan wens ik je success in deze krappe arbeidsmarkt :) Tegenwoordig moet je toch denken aan een €3500/4000 voor een 9/5 baan. (HBO niveau)

Tommerski
31/01/08, 21:53
Goh dan wens ik je success in deze krappe arbeidsmarkt :) Tegenwoordig moet je toch denken aan een €3500/4000 voor een 9/5 baan. (HBO niveau)
Thanks, we doen ons best! :)