PDA

Bekijk Volledige Versie : Webcollab/PHP expert gezocht



aakab
27/01/08, 09:28
ik heb een webcollab site draaien waar studenten hun zaken op kunnen bijhouden. Nu wil ik graag de rechtenstructuur aanpassen:

Nieuwe Gebruikers:
- Leerling
- Docent
- Projectsupervisor
- Projectbegeleider
- Opdrachtgever

Een leerling mag geen nieuwe projecten aanmaken, mag slechts binnen zijn eigen project kijken.
Een docent heeft overal leesrechten opo, mag dus in alle projecten gaan zitten en bestanden downloaden.
Een projectsupervisor mag alleen binnen de projecten die hij beheert nieuwe dingen aanmaken.
Projectbegeleider mag alleen op de groepen die hij zit kijken en wijzigingen aanbrengen.
Opdrachtgever mag binnen het project waarvan hij de opdrachtgever is net als de docent inkijken en bestanden uploaden.

Naast deze rechtenstructuur wijziging om, wil ik ook nog een wijziging invoeren in de projectenstructuur:

- Een project bijvoorbeeld, Project Periode 1, moet voor alle eerste jaars deelnemers maar 1 maal opgezet hoeven te worden. Hierna moeten na het aanmaken van deze gewoon projectgroepen samengesteld worden, die los van elkaar opereren en niet bij elkaars spullen kunnen komen.

Ik hoop dat hier iemand is die me hiermee verder kan helpen. Ik denk dat een goede php-er dit ook wel kan oplossen.

Wemag
28/01/08, 09:59
- Een project bijvoorbeeld, Project Periode 1, moet voor alle eerste jaars deelnemers maar 1 maal opgezet hoeven te worden. Hierna moeten na het aanmaken van deze gewoon projectgroepen samengesteld worden, die los van elkaar opereren en niet bij elkaars spullen kunnen komen.

Begrijp ik het goed dat het hier gaat om een soort sub-projecten binnen een project?

aakab
29/01/08, 20:33
Begrijp ik het goed dat het hier gaat om een soort sub-projecten binnen een project?

correct

Wemag
29/01/08, 22:16
Ik kan dit desgewenst voor u realiseren. Ik heb geen specifieke ervaring met WebCollab, maar na het bestuderen van de broncode kan in concluderen dat het vrij duidelijk is opgezet, en dus relatief eenvoudig aan te passen is. Daarnaast heb ik wel ervaring met aanpassingen aan gelijksoortige open source applicaties waaronder bv. een DMS (MyDMS). Daarnaast heb ik ook veel algemene ervaring met het aanpassingen van grote open source webapplicaties.

Mijn uurtarief is E35 (ex BTW), en ik ben eventueel bereid een vaste prijs af te spreken.