PDA

Bekijk Volledige Versie : 2e domain verwijst naar 1e site, maar dat wil ik niet!



crin
23/01/08, 18:37
Ik heb bij Lycos een nieuwe domeinnaam gekocht voor een tweede site die ik heb gebouwd. Nu ik via smart ftp de nieuwe bestanden op de remote server wil zetten, zie ik dat daar al de bestanden van mijn eerste site staan. Als ik die verwijder en de nieuwe upload, gaat het mis. Mijn oude site is dan uit de lucht. En de nieuwe draait niet.
Ik heb van Lycos een mail ontvangen dat mijn domain geregistreerd is. "Je account is aangemaakt. Je kunt je pakket binnen 24-48 uur gebruiken
nadat je domein aanvraag voltooid is." Die 48 uur is al voorbij. Ik neem aan dat ik niet nog een aparte inlognaam en wachtwoord hoef te verwachten.
Wat doe ik fout en hoe los ik het op? ALvast bedankt voor de hulp
Corinne

SF-Jeroen
23/01/08, 18:40
Stuur een mailtje naar Lycos? Wij kunnen je hier niet mee helpen, dit moet je met Lycos oplossen.

crin
23/01/08, 18:45
dus het zou zo moeten werken? ik woon in new york dus ik kan lycos niet bellen en ze reageren niet op mijn mail. vandaar dat ik eerst check of het wel met hen te maken heeft. misschien doe ik iets fout bij het publiceren van mijn paginas.
corinne

SF-Jeroen
23/01/08, 18:58
Ik kan niets met de informatie die je nu geeft. En aangezien Lycos een eigen controlpanel heeft kan waarschijnlijk niemand hier je helpen. Dus je zult toch contact met Lycos moeten zoeken (of verhuizen naar een NL host)

Henky!
23/01/08, 23:10
Ik neem aan dat ik niet nog een aparte inlognaam en wachtwoord hoef te verwachten.
Wat doe ik fout en hoe los ik het op? ALvast bedankt voor de hulp
Corinne

Volgens mij (gokkerdegok) heb je de eerste site overgeschreven door daar de tweede te plaatsen. Die werkt dan wellicht niet omdat alle links en verwijzingen onder de 'eerste' domeinnaam staan.

Het eerste wat ik zou doen is de website die bij het eerste domein hoort terug plaatsen. Heb je in elk geval weer één website in de lucht.

Vervolgens moet je toch op zoek naar de FTP toegangs gegevens die horen bij het tweede domein. Deze verschillen inderdaad van de inloggegevens van het eerste domein.

Tenslotte. Kan het zijn dat je alleen een domein hebt geregistreerd bij Lycos? Moet ook een hostingpakket bij natuurlijk. Anders heb je alleen een naam en geen website.

(PS: Ook vanuit New York kun je Lycos gewoon bellen. Wel +31 voor het nummer zetten:-)

groenleer
24/01/08, 08:18
(PS: Ook vanuit New York kun je Lycos gewoon bellen. Wel +31 voor het nummer zetten:-)

Wie zegt dat ze bij Lycos NL heeft besteld?
In elk geval bellen en mailen met lycos moet je probleem wel oplossen.