PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Part/Full time support medewerker (freelance thuiswerk)



keyDet79
21/01/08, 16:12
Beste WHT leden,

Omdat ik onlangs een eenmanszaak ben begonnen en de komende maanden weinig werk heb, zou ik mij graag via deze wijze willen bieden als support medewerker voor maximaal 35 uur per week. Ik zou graag mijn werkzaamheden voor maar enkele bedrijven willen aanbieden om op deze manier mijn cv en kennis uit te breiden en vrije tijd in te vullen. Communicatie het liefst per email.

Ik ben actief bezig in de hosting branche sinds 2003 en ben in staat om welk probleem dan ook op te lossen voor u of uw klanten op een snelle, professionele en vriendelijke manier. Op verzoek kan ik ook mijn cv toesturen.

Ervaring/vaardigheden (beknopt, volledig cv op verzoek):

- Ervaring voornamelijk met RedHat en CentOS, maar ook met FreeBSD en Debian (of Ubuntu)
- Apache, MySQL, Perl/PHP, Bind, administratie en configuratie
- cPanel/WHM, DirectAdmin, Webmin, shell only, etc.
- ModernBill, Deskpro, Kayako, WHM AutoPilot, live chats, etc.
- Basiskennis programeren in PHP + MySQL
- Beheersing Nederlands, Engels en Duits in woord en schrift, Russisch in woord

Voormalig werk:

2003 – 2005: Vibehosting.com (eenmanszaak)
2004 - 2005: TheXXXHost.com (team van 3)
2005: Maincrew.com (outsourced support team van 2)
2007: Proximedia Nederland BV (pc-beheerder / vertegenwoordiger)

Wat bied ik aan:

- Werkuren maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00. 's Avonds en in het weekend ook grotendeels online (msn).
- Reacties op emails/tickets/vragen binnen 30 minuten tijdens werktijden.
- Acceptatie van Live chat events binnen 60 seconden tijdens werktijden.
- Afhandeling van tickets dezelfde dag.

Ik werk het liefst met helpdesk systemen (ticket support) en Live Chat, zodat mijn resultaten en werk online te volgen zijn en hoeveel tijd ik eraan besteed. Ik zal naar klanten reageren met eventueel uw emailadres, signature, etc.

De kosten:

Om het zo makkelijk mogelijk voor u te maken zou ik graag betaald willen krijgen per afgehandelde ticket (dit kan variƫren van 2 tot 5 euro per ticket/email/chat), of 20 euro per uur ex 19% btw. Omdat iedere hoster anders is, zal ik van tijd tot tijd een berekening maken hoeveel tijd er gemiddeld besteed wordt aan de afhandeling van een 'gemiddelde ticket' of chat event, en u achteraf per afgehandelde ticket factureren. Zo komt u niet voor verassingen te staan m.b.t. mijn gewerkte uren en kunt u makkelijker bij houden wat uw kosten zijn, u krijgt van mij een kleine overeenkomst waarin dit staat.

U krijgt iedere 1e en 16e van de maand van mij een factuur met het aantal afgehandelde tickets volgens de afgesproken prijs per ticket, of het aantal gewerkte uren @ 20 euro per uur, aan u de keuze.

Het minimumtarief bedraagt 200 euro per maand (verspreid over de 1e en 16e van de maand), voor dit bedrag zal ik van 9.00 tot 17.00 op werkdagen bereikbaar zijn voor u en uw klanten. Voor meer informatie kunt u een mailtje sturen of mij op msn bereiken.

Met vriendelijke Groet,
Ruslan Foutchkin

Netcat Media Solutions
KvK: 14098497 te Venlo
BTW: NL 205232516B02