PDA

Bekijk Volledige Versie : Suggesties un-managed gbit switch?



XF-RICK
17/01/08, 14:13
Hi allen,

Hebben jullie nog suggesties/ervaringen voor een un-managed gbit switch? Switch zal enkel gebruikt worden om wat backups overheen te vervoeren.

Ik hoor het graag....

Ballistic
17/01/08, 16:06
Ik gebruik alleen maar goedkopere Netgear switches. Simpel, Stabiel en bloedje snel :)

SF-Jeroen
17/01/08, 16:19
LinkSys :) prima kwaliteit en nette firmware

Magus
17/01/08, 16:37
Netgear, linksys of d-link. Goede ervaringen mee :)

Voor productie nortels :)

leagzhosting
18/01/08, 12:04
we maken hier gebruik van dell powerconnect is net sweex maar dan beter :P
qua webinterface dan

Paulewk
18/01/08, 12:48
D-Link smart switches, kan je nog beetje met vlans spelen ook eventueel.

Spafruit
18/01/08, 16:05
Linksys en dlink gebruik ik hier, zijn vrij goedkoop maar doen zeekr niet onder in stabieliteit.

leagzhosting
18/01/08, 16:45
linksys is niet stabiel tenminste de versies waar wij mee gewerkt hebben :P

vastlopen in productie omgeving of opeens verbinding verliezen :P

Spafruit
18/01/08, 17:32
linksys is niet stabiel tenminste de versies waar wij mee gewerkt hebben :P

vastlopen in productie omgeving of opeens verbinding verliezen :P

Weet zo 1 2 3 neit welk model ik hier heb, maar volgnes mij zijn de 1U's over het lagemeen stabiel :)

Paulewk
18/01/08, 17:42
linksys is niet stabiel tenminste de versies waar wij mee gewerkt hebben :P

vastlopen in productie omgeving of opeens verbinding verliezen :P

Waarschijnlijk had je net een slechte productie serie ofzoiets.

Als Linksys dit echt geregeld had zou het nie tzoveel verkocht worden.

Freakingme
18/01/08, 19:32
Ik gebruik hier prive ook bijna alleen maar Linksys, bevalt super.

Ik heb in het verleden ook wel eens sweex gehad, deze zijn heel hard af te raden.

dreamhost_nl
19/01/08, 15:22
Ik denk dat Rick hier zoekt naar een professionele unmanaged Gbit switch en niet een "huis-tuin-keuken apparaatje"... :)

Glenn
19/01/08, 15:46
Wij hebben ook een Linksys switch in productie draaien en dat is nog nooit uitgevallen of vastgelopen. Daarentegen een 3com switch wel.

opinion
21/01/08, 09:34
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=unmanaged+gbit+switch&fuzzyterms=0&fuzzyterms=1&catID=&priceMin=0&priceMax=&land=all&scoreMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
Kijk eens: enjoy.
Beetje zoeken is voor de gemiddelde ondernemer wel moeilijk geworden met al deze discussie forums waar je zo je antwoord vandaan kan plukken. Geloof niet dat het de bedoeling is. Eerst zelf zoeken. Kom je er dan echt niet uit, post het dan hier. en ondersteun je vraag ook ;) wat heb je gedaan, hoe heb je het gedaan en waarom natuurlijk.

leagzhosting
21/01/08, 16:44
Wij hebben ook een Linksys switch in productie draaien en dat is nog nooit uitgevallen of vastgelopen. Daarentegen een 3com switch wel.

mwa de linksys die we hadden was gewoon een brak model
over het algemeen ben ik wel tevreden erover

3com 3870 hebben we er 4 van gehad in resilient opstelling draaien nu al 2 jaar zonder problemen op een non critical omgeving tot op heden nog geen downtime gehad

zelfde geld voor de 3300 series die een uptime hadden van 3 jaar tot we ze voor de 3870 hadden vervangen