PDA

Bekijk Volledige Versie : Opzetten hosting platform



Communicatie
15/01/08, 17:36
Beste,

Ik zoek iemand die Plesk Expand volledig kan installeren i.c.m.
2 Nameseservers (waarvan 1 op de Plesk Expand server)
1 Mail server
1 Fallback emailserver
2 Webservers (Plesk)

Servers zijn al gekocht en staan klaar voor installatie.
Op alle servers draait Windows 2003. Als het goed is werkt Expand alleen met Linux.

Alle offertes zijn welkom.

Met vriendelijke groet,

Alias

Jovana
17/01/08, 09:58
Geachte,

Kunt u eens contact met ons opnemen hierover. Wij hebben zeer veel ervaring met Plesk Expand en kunnen alles voor u regelen wat er nodig is. Zo kan ik u vertellen dat Expand inderdaad alleen op Linux draait. Ook kan ik vertellen dat de cDNS niet optimaal werkt, en hier de nodige aandacht aan besteed dient te worden. Inmiddels zijn wij overgestapt naar HSP Complet van SWSoft, waar de cDNS WEL goed werkt. Wellicht kunnen wij u een integratie aanbieden via ons systeem.

Er zijn dus een scala aan mogelijkheden, welke we even moeten bespreken. Het gaat hier echt om maatwerk.
Stuur via PM uw gegevens zodat ik even contact met u kan opnemen, of geef ons even een belletje op 036-7508918

Swiftway-UK
17/01/08, 11:20
Wat werkt er volgens jullie dan niet goed aan cDNS? wij hebben hier geen problemen mee.
HSPcomplete is een mooi product maar zit in een hele andere prijsklasse dan Plesk Expand.

Wij werken zelf met Plesk Expand en met PEM. Met beide producten geen problemen.

Jovana
17/01/08, 13:29
Wat werkt er volgens jullie dan niet goed aan cDNS? wij hebben hier geen problemen mee.
HSPcomplete is een mooi product maar zit in een hele andere prijsklasse dan Plesk Expand.

Wij werken zelf met Plesk Expand en met PEM. Met beide producten geen problemen.

cDNS heeft in voorgaande versies nooit goed gewerkt. SWSoft heeft het in versie 2.2 eindelijk goed op de rit. Wij hebben toen der tijd een kopie van onze omgeving ter beschikbaar gesteld zodat SWSoft kon testen op de omgeving van een dergelijk grote om de fouten eruit te halen. Een van de meest voorkomende problemen was de limiet van 4GB in de transport.log op de dns servers.

Het mooie van HSPc is het feit dat de klant het kan "gebruiken" hier hoeft dus geen investering voor gedaan te worden. De klant gebruikt wat hij/zij nodig heeft, en betaald alleen dat gene.

Communicatie
17/01/08, 15:00
Net een super gesprek met Jovana gehad.
Goed advies en denkt zeker mee!

Offertes zijn nog welkom.

Alias

Communicatie
28/01/08, 21:50
Niemand anders?

Vrijdag 1 februari 2008 gaan wij beslissen.