PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: Counter-Strike:Source 16 slots Public



LJJ
12/01/08, 13:28
Hallo Webhosters :)

Ik wil graag een CSS 16 slots Public server huren met deze mogelijkheden:

- Zoveel mogelijk aanpasbare server-instellingen
- Zelf custom maps/models instellen
- Een vlotte Map download rate
- Zelf in te stellen anti-cheat/statistieken/mod (GunGame) software
- Betaling via PayPal

Na wat zoekwerk kom ik wel wat bedrijfjes tegen die in orde lijken, maar als ik dan review's bekijk lijkt elk bedrijf met lag en downtime te kampen :X

Misschien dat iemand hier met ervaring in gamehosting iets kan aanraden?

Alvast bedankt!

Mvg,

LJJ

EHS-Jerre
12/01/08, 13:50
Beste LJJ,
Ik denk niet dat je hier veel objectieve appreciaties zult vinden, aangezien hier voornamelijk hosters zijn en niet zoveel klanten.

Als je een aanbieding wenst dan moet een mod even dit topic verplaatsen naar het juiste forum.

Ook denk ik wel dat ik kan stellen dat geen enkel gamehost nog nooit lag of downtime heeft gehad. Maar iedere host probeert dit ook zo goed mogelijk te kunnen voorkomen op te vangen.

LJJ
12/01/08, 14:01
*Aan een mod de vraag of dit topic verplaatst kan worden :)*

Beste Jeroen,

Bedankt voor je reactie, ik dacht dat ik hier goed zat voor een aanbieding, foutje.

Uiteraard is lag/downtime iets wat er gewoon bijhoort, maar als ik reviews lees lijken bedrijfjes echt afgemaakt te worden vanwege lag of downtime omdat het zo vaak voor komt. Zo erg kan het toch niet altijd zijn?

Groet,
LJJ

PS. Waarom is er niemand actief in jullie irc kanaal? ;P

pim1991
12/01/08, 14:18
Lag en Downtime probeert elke host tot een minimum te beperken.
Soms treden er fouten op wat je niet van te voren kan weten en dan heb je even downtime totdat het probleem bekend is bij de betreffende hoster en deze het kan oplossen.

Heel vaak wordt door klanten ook overdreven. Zij vinden dat in 1 maand er helemaal geen downtime en lag mag zijn. Maar hiermee heeft elke host wel mee te kampen. Vaak kan de klant dit zelf oplossen door zijn server te restarten via een controlepaneel.

Wanneer dit topic verplaatst is zal ik ook een aanbieding plaatsen.

LJJ
12/01/08, 14:19
Top, bedankt!

EHS-Jerre
12/01/08, 14:25
PS. Waarom is er niemand actief in jullie irc kanaal? ;P

Wel het was nog zaterdagochtend ;)

- SVP forumregels lezen, spam niet toegestaan in non-advertentie forums-

Sorcer
12/01/08, 21:26
- SVP forumregels lezen, spam niet toegestaan in non-advertentie forums-

NWO
12/01/08, 21:55
Probleem is dat veelal positieve klanten niet uit zichzelf iets gaan plaatsen op fora's e.d.
Echter heeft iemand 1x lag dan posten ze dat 10 keer :)

Het beste kun je gewoon kijken naar het netwerk en vragen wat de ervaringen zijn van mede gamers op de server van... :)

Sorcer
12/01/08, 22:02
Probleem is dat veelal positieve klanten niet uit zichzelf iets gaan plaatsen op fora's e.d.
Echter heeft iemand 1x lag dan posten ze dat 10 keer :)

Het beste kun je gewoon kijken naar het netwerk en vragen wat de ervaringen zijn van mede gamers op de server van... :)

Klopt, daarnaast is het verstanding om een test account aan te vragen, indien er twijfel is. Dit kan voortaan voor veel diensten.

Bento
13/01/08, 14:41
- Zoveel mogelijk aanpasbare server-instellingen
- Zelf custom maps/models instellen
- Zelf in te stellen anti-cheat/statistieken/mod (GunGame) software

Dat kan met elke CSS server.

- Een vlotte Map download rate
Dit heeft te maken met de server rates die je zelf kan instellen. Ik denk alleen dat jij het downloaden via sv_downloadurl (Google) bedoeld. Dat werkt via een FTP server dus je zou dan je bestanden ergens bij een webhost moeten dumpen.

pim1991
13/01/08, 14:58
- SVP forumregels lezen, spam niet toegestaan in non-advertentie forums-

Stewie
13/01/08, 16:48
De topicstarter kan hier een offerte aanvraag plaatsen: http://www.webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/

colinvanrooijen
11/03/08, 22:41
<knip>
Stoppen met het posten van zinloze oneliners!