PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gezocht] Freelance PHP programmeur



MediaCreators
11/01/08, 11:36
Voor uitbreiding van ons development team is MediaCreators op zoek naar een goede Freelance PHP programmeur.
De werkzaamheden zullen bestaan uit het uitbreiden van een succesvol en innovatief online rapportage applicatie voor de medische sector. Tevens hebben we een eigen CMS in beheer voor onze klanten die we graag met jouw willen uitbreiden. Het betreft om doorlopende projecten voor onbepaalde tijd voor enkele uren per week.

Ben jij een ervaren PHP programmeur met kennis van AJAX, betrouwbaar, en accuraat?

Stuur dan een e-mail met je gegevens (kvk verplicht), uur tarief en referentieprojecten naar design@mediacreators.nl

Randy
11/01/08, 11:50
Een beetje een freelancer werkt zonder KVK, maar met VAR. Hoe gaan jullie hier mee om?

MediaCreators
11/01/08, 12:05
Een beetje een freelancer werkt zonder KVK, maar met VAR. Hoe gaan jullie hier mee om?

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat de meeste freelancers wel ingeschreven zullen staan (of is developer tegenwoordig een vrij beroep?), maar het spreekt voor zich dat men indien gevraagd een VAR moet kunnen overleggen.

Ramon Fincken
11/01/08, 12:26
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat de meeste freelancers wel ingeschreven zullen staan (of is developer tegenwoordig een vrij beroep?), maar het spreekt voor zich dat men indien gevraagd een VAR moet kunnen overleggen.

Ik heb een BTW ( btw plichtig, factuur ) en een VAR, indien dat geen probleem is hoor ik het graag. Ik heb nl ook een studie die goed aansluit bij het medische deel.

MediaCreators
11/01/08, 12:59
Ik heb een BTW ( btw plichtig, factuur ) en een VAR, indien dat geen probleem is hoor ik het graag. Ik heb nl ook een studie die goed aansluit bij het medische deel.

We zien met belangstelling een e-mail met je gegevens, achtergrond/studie, uur tarief en referentieprojecten.

Ramon Fincken
11/01/08, 13:39
Ik ben zodadelijk weg voor een weekendje weg, maandag eind vd middag zal ik de benodigde gegevens opsturen.