PDA

Bekijk Volledige Versie : Peiling nieuw product



martijn1886
09/01/08, 13:57
Beste allemaal,

Ik loop al enige tijd met een idee in mijn hoofd maar weet niet of er vraag naar is.
Iedereen kent het wel. Het bedrijf is groeind maar personeel is nog te duur. Maar je zit wel met een aantal punten die je goed geregeld wil hebben zoals Telefonische bereikbaarheid, support per mail, Snelle afhandeling bestellingen, goede en correcte factuuratie. Dit schiet er nog wel is bij in als je onderneming snel groeind is.

Ik zat te denken om een onderneming op te richten die gereicht ICT bedrijven kan ondersteunen op de volgende gebieden:

Telefonisch support:
- aannnemen telefoon
- beantwoorden vragen van klanten (meeste gestelde vragen moeten wel aangeleverd zijn)
- eventueel direct problemen verhelpen mochten de login gegevens bekend zijn van de servers.
- Eventueel terugbel mededeling maken
- Eventueel telefonische bestellingen aannemen en per mail bevestigen.

Administratie:
- Het maaken van contracten
- Het nabellen van offertes
- Het nabellen van openstaande facturen
- Eventueel aanmaken en versturen van nieuw facturen
- versturen van mailings

ook zit ik daarbij te denken aan onderhouds contracten voor servers en het bieden van een stooringsdienst, hierbij helpden wij dan de stooring te verhelpen als u even niet in staat bent om het zelf te doen.

Ik heb deze diensten bedacht om 2 redenen:
1. Je hebt je eiegn ICT bedrijf maar nog geen personeel in dienst, maar je wilt wel is met en gerust hart op vakantie.
2 Je bedrijf groeid zo hart maar personeel kun je nog niet betalen. Daardoor schieten bovenstaande dingen er nog wel is bij in.

Ter informatie:
Achter de telefoon komen ervaren systeembeheerders die direct problemen kunnen verhelpen. Ook komen er ervaren telefoonistes en administrafief medewerkers om bij uw administratie te ondersteunen.

Graag verneem ik van jullie of er vraag naar is naar zoon dienst.

Swiftway-UK
09/01/08, 14:09
Deze diensten worden al gelevert door bestaande bedrijven. Wij doen dit ook (support, administratie, routing, systeembeheer, sales, marketing) voor derden.

Triloxigen
09/01/08, 14:37
Hier is al een soort gelijk topic over meen ik.. Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?

ju5t
10/01/08, 13:24
Er zijn er wel meer dan 1 zelfs.
Het lijkt wel of elke maand iemand met dit idee komt.

Erik H.
10/01/08, 13:33
Het idee is natuurlijk niet super uniek. Maar goed, de laatste keer dat ik keek deed 99% van de mensen op WHT ook iets met hosting. Gaat meer om het totale plaatje wat je aan wilt bieden, wat de prijsstelling is, kwaliteit, doelgroepen stellen etc