PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke Games



soulplayer
08/01/08, 08:42
Goeiedag iedereen,

Ik heb deze topic tijden geleden al zien paseren, maar ik vroeg mij af of er wijzigingen zijn geweest door het uitkomen van nieuwe games.

Welke spellen worden er op het dit momente het meest ONLINE gespeeld? (Ook MMORPG, behalve WoW).

Counter-strike
COD 2
COD 4 (?)
BF 2 (?)

Alvast bedankt, zo steunen jullie ook ons project,

Sander

IT-worX
08/01/08, 09:51
Day of Defeat?

Bento
08/01/08, 10:05
CS
CS:S
TF2
BF2
ET:QW?
COD4 is erg in opkomst.

Kenneth
08/01/08, 10:36
Goeiedag iedereen,

Ik heb deze topic tijden geleden al zien paseren, maar ik vroeg mij af of er wijzigingen zijn geweest door het uitkomen van nieuwe games.

Welke spellen worden er op het dit momente het meest ONLINE gespeeld? (Ook MMORPG, behalve WoW).

Counter-strike
COD 2
COD 4 (?)
BF 2 (?)

Alvast bedankt, zo steunen jullie ook ons project,

Sander

kun je niet beter harde stats opbouwen door middel van de master servers te querien en kijken hoeveel spelers er in totaal online zijn? Voor de Q3 engine is dat niet zo moeilijk.. al ooit eerder gedaan, maar voor andere games geen idee (heb toen gebruik gemaakt van qstat.. alleen het project lijkt wel wat dood - alhoewel hun site design wel verandert is)

Julian
08/01/08, 11:03
Xfire is handige software voor het voeren van gesprekken in-game. Op de Xfire-website staan de statistieken van de meest gespeelde games :).

Kijk maar even op de website: http://www.xfire.com/cms/stats/

Stewie
08/01/08, 11:04
SVP geen spam URLs in de topictitels plaatsen als het over een algemeen onderwerp gaat.

Bento
08/01/08, 13:34
Average hours.
De WoW geeks staan dan natuurlijk altijd bovenaan ;)
Je kan beter kijken naar mensen online op piekuren of aantal unieke spelers per maand.
Ook heeft niet iedereen X-Fire.

CS Source staat boven CS 1.6, wat totaal niet correspondeert met de steam stats.
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=stats&cc=NL

Kazuma
08/01/08, 17:56
Wolfenstein Enemy Territory?

pim1991
08/01/08, 18:51
Wolfenstein Enemy Territory?

vele spelen dat al niet meer. Dat spel is erg ter gezakt in vergelijking met vorig jaar.

Kazuma
08/01/08, 20:02
vele spelen dat al niet meer. Dat spel is erg ter gezakt in vergelijking met vorig jaar.

Hmm, aangezien het toch op de Q3 engine zit is het niet zo'n probleem met configureren. Ik speel heel af en toe nog eens W:ET en zie nog behoorlijk wat activiteit. Bij de meeste 'diehard' ET's valt ET:QW niet zo heel goed.