PDA

Bekijk Volledige Versie : BTW tarief



Marin
01/01/08, 17:10
Hey allemaal,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Op prinsjesdag is er bepaald dat het BTW arief dit jaar naar 20% zou gaan. We iemand wanneer dit ingaat? Ik dacht namelijk per 1 januari maar wij als ondernemer zijn hier nooit over geinformeerd? Ook de belastingdienst heeft er niks over bekend gemaakt. Weet iemand per wanneer dit ingaat?

Alvast bedankt!

Edit: Sorry, ik las al dat het is uitgesteld naar 1 jan 2009... Ik was al bang dat het aan mij lag :D

Markuz
01/01/08, 17:17
Dat gaat pas per 1 januari 2009 gebeuren.

Luke B
01/01/08, 17:17
Hey allemaal,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Op prinsjesdag is er bepaald dat het BTW arief dit jaar naar 20% zou gaan. We iemand wanneer dit ingaat? Ik dacht namelijk per 1 januari maar wij als ondernemer zijn hier nooit over geinformeerd? Ook de belastingdienst heeft er niks over bekend gemaakt. Weet iemand per wanneer dit ingaat?

Alvast bedankt!
Ik dacht het gisteren ook, maar in een inmiddels gesloten topic is een aantal keer gezegd dat het pas volgend jaar (2009) in gaat. We kunnen dus nog een jaartje wachten met de sites aanpassen ;)

Marin
01/01/08, 17:18
Thanks! Ik heb mijn post inmiddels al geedit. Ik heb het inderdaad ook al ergens terug gevonden.

Ik ga ervanuit dat de belastingdienst tzt de ondernemers gaat informeren! In ieder geval bedankt, van mij mag er een slotje op!

Trafego
01/01/08, 18:25
ik vermoed dat dat wel een landelijke actie zal worden inderdaad paar maanden voor 1 jan 08 :) ach hebben we nog exact een jaartje om het te herinneren :D

Str@nger
01/01/08, 21:48
ik vermoed dat dat wel een landelijke actie zal worden inderdaad paar maanden voor 1 jan 08 :) ach hebben we nog exact een jaartje om het te herinneren :D

Lijkt me lastig...worden deze acties dan terug in de tijd uitgevoerd? ;)