PDA

Bekijk Volledige Versie : sms web formulier



tvm
28/12/07, 18:43
Beste,

voor een nieuw formulier voor potentiële klanten op mijn website zou ik graag een sms ontvangen per verstuurd webformulier.

Dit om mijn potentiële klanten zo snel mogelijk te woord te kunnen staan. Wat ik in de sms moet ontvangen is:

- hun naam
- hun telefoonnummer
- het onderwerp

Ik had graag een oplossing verkregen voor:

- De code voor het versturen van het formulier
- De verzendprovider

De smsen moeten slechts naar 1 nummer (base) worden verstuur
het formulier dient ook in mijn mailbox terechtkomen

graag betaling per sms en geen vaste fee, ook geen dure smssen zoals mollie

mvg,

Tim Van Maele

Trafego
28/12/07, 18:50
mollie en targetpay zijn toch ideaal hiervoor, enkel je zult 'credits" moeten inkopen om je sms verkeer te garanderen.

je hebt ook nog multisms, daar kan het al vanaf een 6ct per sms.

Maar ik begrijp je vraag niet goed, wil je iemand die dit voor je bouwt? of enkel info om te bouwen?

ju5t
28/12/07, 18:52
Je zou kunnen kijken naar Kayako eSupport.
Wij hebben de trigger voor sms staan op critical e-mail, maar je kunt natuurlijk ook andere instellen.

tvm
28/12/07, 18:57
Beste,

ik zou graag al dan niet betalend aan een voorbeeldformulier raken om dit te doen.

Planera
28/12/07, 19:16
Zelf test ik momenteel een dergelijk systeem. De klant vult een formulier in, wordt verzonden via e-mail en ik ontvang daar een melding van via sms indien het een bericht met hoge prioriteit betreft.

Hiervoor maak ik gebruik van de API van Mollie. Dit is vrij simpel te (laten) implementeren. Je geeft echter aan geen gebruik te willen maken van Mollie, maar er zijn vast wel meer aanbieders die een dergelijk systeem hebben. Daarbij zal dan ook wel de nodige documentatie voor handen zijn, dan is het geen enorme klus om zoiets op te zetten.

Triloxigen
28/12/07, 19:48
Dit kan door ons gemaakt worden..
Echter is Mollie toch een van de goedkopere...

bami82
28/12/07, 19:59
Misschien niet helemaal wat je vraagt en ik vind het nog steeds vrij kostbaar maar heb je wel is aan Blackberry gedacht? Kan je alles gewoon via email laten lopen en komt net zo binnen als sms.

Planera
28/12/07, 20:03
Overigens biedt Mollie ("heb je hem weer met Mollie") ook de mogelijkheid van e-mail to sms. Daarbij hoef niets te implementeren, je krijgt een e-mailadres met je telefoonnummer en het komt op je telefoon als sms.

Dan stel je dus twee e-mailadressen in voor je e-mailformulier, je gewone en je sms-adres. Hoe dit technisch precies in zijn werk gaat en hoe makkelijk dit te misbruiken is weet ik echter niet.

tvm
28/12/07, 20:04
Triloxigen,

ik ontvang graag een prijsofferte op info@timvm.be.
bami82, mijn bedrijf is geen hosting bedrijf maar een schrijnwerkersbedrijf. Ik werk slechts met 1 werknemer en ben ook constant op plaatsing, het betreft slechts 3 smsen per week maar een snelle reactie is noodzakelijk. Een dure oplossing is niet voordelig daarom dacht ik inderdaad enkel aan het sms gedoe.


mvg,

Tim Van Maele

Explosive
28/12/07, 20:56
U heeft mail