PDA

Bekijk Volledige Versie : kabelgoten



Trafego
27/12/07, 20:03
We zijn druk bezig in de verhuizing naar een nieuw kantoor..
juist net in de kerstvakantie.. veel bedrijven gesloten.. en je komt iets te kort :(

kabelgoot voor aan de muur waar stekkerdozen inzitten (4 meter ongeveer) komen we te kort..


wie o wie :D

Geert-Jan
27/12/07, 20:06
Technische Unie??

NDIS
27/12/07, 21:01
haha, daar kun je niet zomaar wat halen als het goed is.

ik denk dat je wandgoot bedoelt. en als het goed is kun je dat bij elke elektro installatie bedrijf wel krijgen. Maar ik denk dat je inderdaad een probleem kunt hebben in deze tijd :(

Spyder01
27/12/07, 23:37
Ik kan wel kabelgoten leveren, echter gaat dat ook nog wel even duren. Nadeel van de decembermaand.

Het is ook erg belangrijk wel merk en welke afmeting je hebt. Je zult niet de eerste zijn waar elders gehaalde kabelgoten afwijken doordat het een ander merk is.

santema
28/12/07, 02:49
Kleur niet vergeten, conrad heeft deze dingen ook, echter wel vrij prijzig (Weet niet wat ze ergens anders kosten).

Bij erg hoge nood zou je kunnen kijken naar het K40 systeem van gamma, daarbij zet je de stopcontacten etc gewoon op de goot, nutteloze tip natuurlijk als je het laatste stukje moet verlengen :).

Trafego
28/12/07, 09:08
het zal wachten worden tot 3 januari vrees ik.. we hebben al enkele bedrijven gehad maar idd allemaal andere soort, soms compleet maar ook met minime verschillen :(

Desmond
28/12/07, 11:19
hahaha ik zit er ook op te wachten, gewoon ff bij Technische Unie bestellen, zij leveren hem vrij vlot en super goedkoop!