PDA

Bekijk Volledige Versie : LINUX of WINDOWS server games verschillen



gamerforlife
27/12/07, 14:19
Ik heb een vraag dat iedereen wel wilt weten, als ik nu op windos een server run en wil hem op linux zetten kopieeren wat moet ik dan allemaal aanpassen.

Ik hoor nu namelijk 2 servers bij 2 verschillende hosts, bij de ene windows en de andere linux wat ik niet wist.

Ik weet niks van linux dus wil graag weten waar op ik moet letten wat nu de verschillen zijn en hoe ik nu het makkelijk kan lezen.

Is er een makkelijkere manier om die linux teksten onder elkaar te krijgen zodat je het overzichtelijk kan lezen.

Mvg,,

Gamer for life

pim1991
27/12/07, 14:28
Ik snap je bericht niet echt?
Wat wil je nu weten of wat bedoel je?

EHS-Jerre
27/12/07, 14:51
serverfiles voor windows en linux zijn zoals je aangeeft verschillend, je zal op je linux server een nieuwe installatie van de gameserver moeten doen, en hem dan opnieuw configureren. Je configs kan je grotendeels wel hergrebruiken

maar wat bedoel je met dat lezen van teksten :s

Bento
08/01/08, 10:04
Misschien ook wel handig om erbij te vermelden over welke game dit gaat.

Mikejuh!
09/01/08, 17:52
Als je de gameservers huurt, lekker laten overzetten.

SF-Jeroen
09/01/08, 18:08
wat nu de verschillen zijn

De verschillen tussen windows en linux :| Euh dat zijn er een hoop

gjtje
10/01/08, 01:34
Verschilt per spel maar vaak heb je een aantal executables en libraries die voor Windows en linux verschillend zijn, andere bestanden zoals pak bestanden kan je rustig overkopieren. Niet altijd natuurlijk, soms zijn ook die verschillend...

Met Wordpad kan je bestanden lezen waarbij in kladblok de enters niet "goed" werken.