PDA

Bekijk Volledige Versie : Vakantiebaantje gezocht



ufear
27/12/07, 00:51
Hoi,

Dit jaar doe ik mijn eindexamen VWO (N&T) en heb daarna een ellenlange vakantie waarin ik graag lekker zou willen bijverdienen. Aangezien werken in de supermarkt voor 4 euro per uur niet echt aantrekkelijk is ben ik, net zoals de vorige zomer, op zoek naar een leuk baantje in de web-development sfeer.

Ik ben zo goed als full-time beschikbaar vanaf begin juni t/m eind augustus, daarna en daarvoor wellicht nog af en toe part-time een projectje.

Heb aantoonbaar ervaring en kennis op de volgende gebieden qua web development:
* XHTML + CSS
* PHP(5)
* MySQL
* Javascript/AJAX (alhoewel ik daar atm nog niet helemaal 'op niveau' ben, maar wordt hard aan gewerkt)

Ik heb ook ruime ervaring in het beheer en opzetten van linux servers, en dan vooral gericht op gameservers, alhoewel apache en consorten ook geen vreemden voor mij zijn.

De enige echte eis die ik stel aan mijn werkplaats is dat het minder dan een uur reizen voor mij is (woon in een uithoek van de randstad, bij Gorinchem).

Laat de reacties maar komen =D

Eris
27/12/07, 10:12
Het zal misschien handig zijn als je een paar links met je eigen werk kan laten zien

Stewie
27/12/07, 12:20
Kan je een portfolio linkje emailen?
Wij zoeken nog iemand: http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/111542-gezocht-webdeveloper-grafisch-talent-omgeving-rotterdam.html

Luke B
27/12/07, 12:30
Kan je een portfolio linkje emailen?
Wij zoeken nog iemand: http://www.webhostingtalk.nl/personeel-gevraagd-personeel-aangeboden/111542-gezocht-webdeveloper-grafisch-talent-omgeving-rotterdam.html
Volgens mij heb jij voor a.s. zomervakantie al iemand nodig? Dan lijkt mij ufear niet geschikt voor je ;)

Dit jaar doe ik mijn eindexamen VWO (N&T) en heb daarna een ellenlange vakantie waarin ik graag lekker zou willen bijverdienen.
...
ben ik, net zoals de vorige zomer, op zoek naar een leuk baantje in de web-development sfeer...

Stewie
27/12/07, 12:55
Volgens mij weet ik zelf beter dan jij wat ik nodig heb, met alle respect uiteraard :)
Een vakantiejob van enkele maanden is prima te doen.

Luke B
27/12/07, 12:58
Tuurlijk weet je zelf beter wat je nodig hebt. Ik attendeer je er alleen op dat ufear pas rond de zomervakantie beschikbaar is :)

ufear
27/12/07, 13:44
Naja ik ben nu ook gewoon af en toe een paar uurtjes beschikbaar, maar hele dagen op kantoor doorbrengen gaat 'em niet worden.

Portfolio moet je even een PB sturen, hoofdmoot daarvan is op IP-based access dus dat gaarne meesturen.