PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocatie Aachen



Deef
27/12/07, 00:40
Hallo,

Weet iemand toevallig een datacenter die gelegen is in de omgeving Aachen (Duitsland). Deze vraag is al eens eerder gesteld zag ik echter werden hier enkel datacenters genoemd in Dusseldorf.

Alvast bedankt

swedendedicated
27/12/07, 01:06
luik (liège) is dichterbij dan dusseldorf, of moet het persé in duitsland zijn?

Update: in keulen (köln, cologne) zitten er volgens mij zelfs 2, in ieder geval een rekencentrum.

Randy
27/12/07, 01:18
In Heerlen is een ND-IX Marktplaats. Hier kunnen meerdere partijen bandbreedte leveren.

Deef
27/12/07, 01:33
luik (liège) is dichterbij dan dusseldorf, of moet het persé in duitsland zijn?

Update: in keulen (köln, cologne) zitten er volgens mij zelfs 2, in ieder geval een rekencentrum.

Duitsland is sneller te bereiken dan Belgie voor mij, dus liever Duitse datacenters.

Wat betreft NDIX in Heerlen, De prijzen hiervan (als het goed is wat ik zojuist gevonden had) zijn nogal aan de hoge kant.

Randy
27/12/07, 01:41
Correct, reken op ~100 euro per server. De bandbreedte kun je bij meerdere leveranciers uitzoeken en zal een regulier tarief hebben. (100 gbyte, 25 euro).
Is Sittard geen optie? Hier bevindt zich ook een datacentrum. Ook zijn er in Maastricht opties, maar je zult er niet voor 4/5 tientjes terecht kunnen.

Deef
27/12/07, 01:48
Sittard is ook een optie ja. Zolang het maar Zuid-limburg blijft of omgeving Aachen. Ik wil namelijk wel 'in de buurt' van mijn server blijven om eventuele problemen snel te kunnen oplossen. Eerst een paar uur rijden voordat ik er ben is geen optie.

Randy
27/12/07, 01:51
Of een partij zoeken die remote hands biedt... Maar Sittard zou een goede optie zijn voor je denk ik.

SF-Jeroen
27/12/07, 01:54
Maastricht (Euro-IP/EKC Limmel) is dacht ik vanaf 80 euro per maand.

quadrumanous
27/12/07, 09:10
<knip>
Headout edit:

Geen aanbiedingen buiten het advertentie gedeelte, en minimaal 100 postings = vereiste! Regels lezen.

masterpe
27/12/07, 10:19
Lambdanet heeft volgens mij een DC in Aachen. Je kan bij ze navragen.