PDA

Bekijk Volledige Versie : Order Systeem?



NiceShot
24/12/07, 15:48
Hey,
Ik had een vraagje..
Wet iemand iemand een programma/sript voor een Order-Systeem?
Zoals completerhosting als je iets besteld, of blakservers

Groet,
Maarten Cruts
ww.top-servers.nl

®on
24/12/07, 15:52
Gooi je vraag eens in de search. Geheid dat je voldoende mogelijkheden als Modernbill, Clientexec, Wefact etc. aantreft.

NiceShot
24/12/07, 15:53
in de search? in google ofwat bedoel je? :$

mzz, ik bedoel geen echt control panel.. kijk eens op completerhosting .nl en klik op order,, ik bedoel gewoon zo een simpel order systeem :)

Sorcer
24/12/07, 16:05
"Google is your friend". Met de juiste zoektermen weet ik 100% zeker dat je verschillende scripts zult aantreffen.

DutchTSE
24/12/07, 16:40
om wat voor soort dienst gaat het? (gameservers, webhosting, etc.)

remoteoffice
24/12/07, 16:45
Wefact :) Super systeem

alex2004
24/12/07, 16:57
Ik zocht hier gister ook naar en als je de zoekfunctie gebruikt dan krijg je GENOEG informatie.

NiceShot
24/12/07, 18:05
Naja, ik bedoel niet echt een control panel.. gewoon een "bestel" systeem, om iets te bestellen.. en dan dat je auto een offerte krijgt toegestuurd,,

®on
24/12/07, 18:07
Nogmaals, gebruik de zoekfunctie. Voer de term "bestel systeem" in en je krijgt voldoende input.

NiceShot
24/12/07, 18:08
kej,, thnx:D ik zal eens kijken;)

alex2004
24/12/07, 18:21
Denk toch dat je uiteindelijk op wefact terecht komt, aangezien ik daar zelf ook op uit ben gekomen ;)

PimEffting
24/12/07, 20:40
We hebben zelf ook een tijdje Wefact gebruikt. Dat gaat goed tot een paar honderd klanten. Daarna kregen we rare fouten (timeout, corruptie en andere ellende).
Ik zeg niet dat het een slecht pakket is maar voor een wat grotere schaal is het minder geschikt.

Tegenwoordig gebruiken we HSP Complete van Swsoft. Dit is een duur pakket, maar het integreert wel perfect met o.a. Virtuozzo en Plesk. Omdat we Platinum Partner zijn viel de prijs uiteindelijk nog wel mee. Reken toch op zo'n 20.000 Euro voor 5.000 eindgebruikers inclusief installatie en training. Dan heb je echter wel een schaalbaar platform.

Sorcer
24/12/07, 22:12
Denk toch dat je uiteindelijk op wefact terecht komt, aangezien ik daar zelf ook op uit ben gekomen ;)

Volgens mij begrijp je de TS niet. Hij wil alleen een formulier wat ingevuld kan worden en vervolgens een email (factuur) opstuurd naar de klant, en de bestelling doormaild naar zijn eigen email. Daar heeft hij geen WeFact voor nodig, dat kan gemakkelijk met PHP scripts.

dreamhost_nl
25/12/07, 10:45
Ik denk dat TS zoiets beter kan laten maken voor zijn toko. Hij zal dan echter gauw duurder uitkomen dan een standaard oplossing zoals WeFact (zit daar overigens een bestelfunctie in?).

crazycoder
25/12/07, 10:53
Volgens mij begrijp je de TS niet. Hij wil alleen een formulier wat ingevuld kan worden en vervolgens een email (factuur) opstuurd naar de klant, en de bestelling doormaild naar zijn eigen email. Daar heeft hij geen WeFact voor nodig, dat kan gemakkelijk met PHP scripts.
Volgens mij heeft ts nog niet nagedacht over wat hij wil. In ieder geval wordt het niet duidelijk verwoord.

Als het puur om wat producten ergens neerzetten en laten bestellen gaat dan zou dat met bijv. OS commerce kunnen. Wil ts meer dan komt wefact of een maatwerk applicatie (met alle kosten van dien) meer in de richting, of iets daar tussenin.. Je zou er immers voor kunnen kiezen om een e-commerce systeem uit te bouwen met abonnementen.

JanSmit
25/12/07, 13:52
ts moet eens zoeken op dit forum. wordt ergens voor 30 euro zo'n formulier aangeboden. Volgens mij door Kooijenga Internet Diensten.

gr

jan

#xdesigns.nl
26/12/07, 14:22
Ik denk dat hij bedoeld dat hij op zijn website, een bestel pagina wilt hebben. Dus als je daar gegevens invult, Dat die verwerkt worden door middel van een systeem dat hij er geen omkijk naar heeft.

Als ik dit fout heb, laat het me even weten:)