PDA

Bekijk Volledige Versie : KVM switch, slechte kwaliteit?



zakariae
19/12/07, 23:46
Beste WHT'ers,

Ik heb kort geleden een simpele handmatige 4 poorts PS2 KVM Switch gekocht.
Nadat ik mijn pc, een thin client en mijn laptop had aangesloten, zag ik naast alle icons een soort schaduw aan de rechterkant.. herhaling van dezelfde icon.

Is dit normaal bij KVM Switches of speelt de prijs een grote rol in de kwaliteit?
Een oude Compaq 4poorts rack kvm switch heeft betere kwaliteit of denken jullie van niet?


Ik hoor graag jullie reacties en tips;)

Alvast bedankt!

Citruz.
19/12/07, 23:51
Dit kan aan je KVM-switch liggen, maar volgens mij ligt het vaker aan de gebruikte (meegeleverde) kabels. Wat wel belangrijk is, is om te kijken welke resolutie je KVM-switch ondersteund.

(Een VGA-kabel van een eurootje of 30,- heeft dit probleem bij mij een aantal jaar geleden opgelost.)

zakariae
19/12/07, 23:59
Ik denk dat het niet aan de kabels ligt..
ik heb deze kabels gebruikt, er staat ook HQ bij voor HIGH QUALITY..http://paradigit.nl/info.php?group=18&art=10002574

Ronald Boer
30/12/07, 15:38
Dit kan aan je KVM-switch liggen, maar volgens mij ligt het vaker aan de gebruikte (meegeleverde) kabels. Wat wel belangrijk is, is om te kijken welke resolutie je KVM-switch ondersteund.

(Een VGA-kabel van een eurootje of 30,- heeft dit probleem bij mij een aantal jaar geleden opgelost.)

Klopt, ik heb dit zelf ook gehad. Je moet even de kabels er opnieuw insteken. Dit werke bij mij het best.