PDA

Bekijk Volledige Versie : Swiftway ervaringen



Randy
17/12/07, 15:58
Als ik op die namen zoek, dan word ik niet echt vrolijk. Of is het tegenwoordig allemaal beter en goed werkend? Weet iemand dat?

Ik kan de oude namen van Swiftway hier ook wel posten, daar wordt je ook niet vrolijk van. Gelukkig hebben allen in de loop der jaren een hoop geleerd. Zoek je goedkoop kun je prima bij zulke partijen terecht. Je krijgt waarvoor je betaald...


Als ik op die namen zoek, dan word ik niet echt vrolijk. Of is het tegenwoordig allemaal beter en goed werkend? Weet iemand dat?

Ik kan de oude namen van Swiftway hier ook wel posten, daar wordt je ook niet vrolijk van. Gelukkig hebben allen in de loop der jaren een hoop geleerd.

Zoek je goedkoop kun je prima bij zulke partijen terecht. Je krijgt waarvoor je betaald...

Ecatel
17/12/07, 16:00
Ecatel is het team van het oude colinks / linkup / iqarus
Zijn al wel een tijdje actief in de provider markt dus.


Dan weet jij dus meer als ik.

Swiftway-UK
17/12/07, 16:34
Ik kan de oude namen van Swiftway hier ook wel posten, daar wordt je ook niet vrolijk van. Gelukkig hebben allen in de loop der jaren een hoop geleerd. Zoek je goedkoop kun je prima bij zulke partijen terecht. Je krijgt waarvoor je betaald...


Er zijn geen oude namen van Swiftway en dat weet jij best. Ik (Remon) ben een werknemer van Eureka Solutions en geen eigenaar van deze firma. Dat er slechte ervaringen in het verleden zijn met bedrijven waar ik (mede) eigenaar van was, dat betwist ik niet, maar dit staat 100% los van Swiftway.

Swiftway heeft een ander team, andere aandeelhouders/eigenaren en heeft een zeer solide reputatie.

Om terug te komen op Ecatel, het lijkt er inderdaad op dat men veel geleerd heeft in de afgelopen jaren, zoals Randy op correcte wijze aangeeft. Zeker in het begin maken ondernemers vaak fouten, iedereen doet dat in het begin. Ik hoor de laatste tijd alleen goede zaken van Ecatel.

Moet je het team van Linkup steeds terugpakken op oude fouten? nee, ik denk het niet, ze hebben nu duidelijk de zaken veel beter op orde. Als Ecatel lijken ze een goede frisse start gemaakt te hebben, ik denk dat de topicstarter met een gerust hart een server kan afnemen van Ecatel.

Clanhost
17/12/07, 16:54
Er zijn geen oude namen van Swiftway en dat weet jij best. Ik (Remon) ben een werknemer van Eureka Solutions en geen eigenaar van deze firma.

Je bent nog steeds de grootste fantast (http://www.ncrv.nl/praatjesmakers) op dit forum!

Stewie
17/12/07, 16:58
Je bent nog steeds de grootste fantast (http://www.ncrv.nl/praatjesmakers) op dit forum!
Jij doelt op het feit dat hij wel eigenaar is/was van Neoworld?

Ik splits die discussie even af van het ecatel ervaringen topic, dit is een totaal ander onderwerp.

Swiftway-UK
17/12/07, 17:06
Jij doelt op het feit dat hij wel eigenaar is/was van Neoworld?


Dank je Stewie. Ja ik was de eigenaar van Neoworld, klopt helemaal. Ik ben echter geen eigenaar van Swiftway.

Het is fijn dat de feiten even recht gezet worden zodat dit geheel 100% duidelijk is voor iedereen.