PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met Ecatel



Sjefke
17/12/07, 14:41
Iemand ervaring met hen? Zeer scherpe aanbiedingen, maar ik kan eigenlijk niet zoveel over hun zelf terugvinden. Website is er niet, er is een oude, er werken verschillende mensen die er weer niet echt voor werken, kortom verwarrend.

Dus als iemand wat weet over dit bedrijf dan hoor ik dat graag.

Stewie
17/12/07, 14:46
Ter info: Ecatel zit ook op dit forum (http://www.webhostingtalk.nl/members/bluemedianet.html)

Swiftway-UK
17/12/07, 15:30
Ecatel is het team van het oude colinks / linkup / iqarus
Zijn al wel een tijdje actief in de provider markt dus.

Sjefke
17/12/07, 15:53
Ecatel is het team van het oude colinks / linkup / iqarus

Als ik op die namen zoek, dan word ik niet echt vrolijk. Of is het tegenwoordig allemaal beter en goed werkend? Weet iemand dat?

Jesperw
17/12/07, 17:35
Als je er niet blij van wordt, er is geen website en je vind 't verwarrend, waarom neem je iets dan in overweging? Als ze zo goedkoop zijn dan kun je 't doen en anders zijn er een heleboel goedkope ISP's hier op WHT.

Succes

dreamhost_nl
17/12/07, 17:56
Wij zijn er enkele jaren geleden weg gegaan, toen het nog LinkUp heette, vanwege de vele (onverklaarbare) netwerkstoringen. Tot op heden houden ze nog steeds enkele van onze servers in "gijzeling". Hoe het er nu is, kan ik je begrijpelijkerwijs niet vertellen...

Sjefke
17/12/07, 21:55
Als je er niet blij van wordt, er is geen website en je vind 't verwarrend, waarom neem je iets dan in overweging?
moet toch eerst de juiste info hebben? Eerst neem je iets in overweging, dan ga je dingen uitzoeken en dan beslis je pas.
Zijn alle mensen hier zo zuur trouwens?

Als ze zo goedkoop zijn dan kun je 't doen en anders zijn er een heleboel goedkope ISP's hier op WHT.
Succes
Niet zo goedkoop, en alle posts doorlezend kleeft er aan iedereen hier wel een vlekje.


Wij zijn er enkele jaren geleden weg gegaan, toen het nog LinkUp heette, vanwege de vele (onverklaarbare) netwerkstoringen. Tot op heden houden ze nog steeds enkele van onze servers in "gijzeling". Hoe het er nu is, kan ik je begrijpelijkerwijs niet vertellen...
Nee, dat begrijp ik niet. Waarom kan je dat niet vertellen?
Of bedoel je dat je er niet meer zit en daarom niets kan zeggen behalve oude koeien uit de sloot halen?

Zoals ik het begrijp zijn linkup en de andere bedrijfjes niet meer bestaand en is Ecatel goed bezig tegenwoordig. Ik heb immers nog niemand anders het tegendeel horen beweren.

Ik zou dus graag ervaringen horen van mensen die WEL bij Ecatel zitten en willen delen hoe het er daar aan toegaat.
Graag geen geleuter meer over de oude bedrijven, ik wil immers van Ecatel huren.

Jesperw
17/12/07, 22:00
Ik heb er geen ervaringen mee hoor, dus ik ben er ook niet zuur over. :)

Stewie
18/12/07, 00:07
Sjefke, eerst vraag je om ervaringen, dan krijg je een ervaring te horen en vervolgens ga je Ecatel verdedigen en Jesper voor zuur uitmaken? Dat snap ik niet.

Svp ontopic met ervaringen posten!

Sjefke
18/12/07, 06:03
Sjefke, eerst vraag je om ervaringen, dan krijg je een ervaring te horen en vervolgens ga je Ecatel verdedigen en Jesper voor zuur uitmaken? Dat snap ik niet.
staat nergens een ervaring met Ecatel, alleeen oude koeien over linkup enzo.
Jespers opmerkingen voegden helemaal niets toe, gingen niet eens over Ecatal.


Svp ontopic met ervaringen posten!
Ja graag, als zelfs de moderator tussen de bomen het bos het niet meer ziet :)