PDA

Bekijk Volledige Versie : ServeRoot.nl



triax
09/12/07, 15:09
Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, als het verkeerd staat moet een moderator het maar verplaatsen .

Nu, Ik heb 1,5 maand geleden een server besteld via het net van ServeRoot.nl . Deze koste €400. Na de eerste week was de betaling voltooid en was het wachten tot deze ging toekomen bij mij thuis . Na 2 weken had ik nog altijd niks ... Heb ik gemaild naar ServeRoot.nl. Zijden zij dat er problemen waren met de leveranciers van processors.

Na 4 weken had ik nog altijd niks ontvangen. Ik probeer te mailen of bellen , maar nergens krijg ik antwoordt. Nu is het ongeveer 6-7 weken terug ... en ik kan niemand bereiken bij ServeRoot.nl .

Om van belgië naar Utrecht te rijden en voor een gesloten deur te staan zie ik nie echt zitten .

De vraag is , Welke stappen kan ik ondernemen ?
Of kent hier iemand ServeRoot.nl wat beter dan mij ?


Mvg Matthias

Dominic
09/12/07, 15:11
Zoek eens hier op het forum, de eigenaar van interion-is/serveroot is hier ook lid onder de naam server00

X-Hosted
09/12/07, 15:18
Meer info die je wilde;

Lots of problems recently met Elwin Schreuder (Serveroot/Interion-IS) zeg

Op http://www.sitedeals.nl/members/elwin-schreuder.html staat;

Leeftijd:
18

Vermoedelijk school enzo die ook nogal wat tijd vergen, en dan zowel webhosting als hardware verkoop erbij doen.. ik zou het niet kunnen. Dan lijkt het mij dat je order soms nogal blijven liggen gezien de vele tijd die het runnen van een webhost en school al innemen :)

Randy
09/12/07, 15:22
Je bent niet de eerste: http://www.webhostingtalk.nl/het-runnen-van-een-web-hosting-bedrijf/128105-adres-serveroot-interion-nl-elwin-schreuder.html

Server00
09/12/07, 16:14
1. Zit niet op school
2. Matthias je hebt een PM met een passende oplossing evenals een vergoeding voor de tijd die je hebt moeten wachten.

Ze houden hier nog weleens van sensatie verspreiden. Evenals is h4f niet voor niets gebant ;)

Headout edit: H4F is geband vanwege een andere reden. Zelf ook geen sensatie gaan verspreiden aub.

Stewie
09/12/07, 16:19
Server00, als er niets aan de hand was, kwamen deze berichten ook niet op WHT. Tijd om zelf de klanten die je laat zitten te benaderen, elke week een topic op WHT doet geen goed in Google.