PDA

Bekijk Volledige Versie : [pb probleem] CoD2



DvanWattingen
08/12/07, 21:09
L.S.

Ik zit met een (groot) probleem op de server.
Zodra ik probeer te joinen bij mijn servers waaronder de welbekende Wild[^]Cards server krijg ik na +- 10 seconden spelen de volgende melding


Server Disconnected - [mijnnaam]
Punkbuster kicked player

Het gaat om het spel Cod2, deze twee servers hebben gewoon de nieuwste Punkbuster en is goed geupdate, maar bij veel spelers doet dit probleem zich voor. Ik zou graag willen weten wat ik in godsnaam verkeerd gedaan kan hebben !

Momenteel ben ik 1 server compleet opnieuw aan het instaleren en moet over 6 uurtjes klaar zijn.

Maar dit lost het probleem op Wild[^]Cards nog niet op in ieder geval.

Kan iemand mij hierbij assisteren ?
Als jullie de config willen hoor ik het wel !

Mvg, Dennis van Wattingen

EHS-Jerre
08/12/07, 21:11
6 uur voor server installeren?
allereerst is dat vrij lang en compleet nutteloos als je dat puur doet voor gameserver
wat heb je laatst veranderd voordat de problemen begonne
als een pb geupdate via pbsetup?
...

DvanWattingen
08/12/07, 21:18
6 uur voor server installeren?
allereerst is dat vrij lang en compleet nutteloos als je dat puur doet voor gameserver
wat heb je laatst veranderd voordat de problemen begonne
als een pb geupdate via pbsetup?
...

Zes uur is de tijd die nodig is om alle Cod2 bestanden naar mijn bak te versturen.
Gaat (maar) op 101kb/s.
En ik heb via PbSetup geupdate, en ook nog handmatig toen het eerste geen uitkomst bleek.

Hielp niet.. helaas. Heb ook geen FireWall die hem blokkeert of wat dan ook, dus ik snap het probleem nog niet. En googlen levert ook niet veel op, die mensen krijgen ook daadwerkelijk een foutmelding te zien, en ik heb alleen Server Disconnected.

Gr, Dennis

Iemand ?

Wynand
08/12/07, 22:32
Je staat toevallig niet op pbbans.com?

DvanWattingen
08/12/07, 23:46
Je staat toevallig niet op pbbans.com?

Zoeken op mijn ip resulteerde in niks, evenals naam (met wildcards), en server ip waren 'blank'.

Helaas.. het probleem ligt ergens anders!

Gr,

EHS-Jerre
09/12/07, 00:36
probeer eens te runnen met pb uit?
want ik begin bijna te denken dat het niet eens pb gerelateerd is

bovendien, wat was de output van de console?

Mikejuh!
09/12/07, 12:43
Ik ken de server, had het zelf laatst ook, server opnieuw opgestart en toen werkte het prima.

wc moet dus misschien gewoon even zn server opnieuw starten.

swedendedicated
09/12/07, 15:46
Hier heb ik het vroeger weleens gehad, ligt aan een brakke config. Dus even config.cfg uit de startup lijn halen.

EHS-Jerre
09/12/07, 16:04
vaak is het al genoeg even na te gaan wat er veranderd was voor het niet meer werkte ...
9/10 is de oorzaak daar

DvanWattingen
09/12/07, 21:16
vaak is het al genoeg even na te gaan wat er veranderd was voor het niet meer werkte ...
9/10 is de oorzaak daar

Dat werkt helaas niet... is een clean-install !

Maar nu heb ik dus problemen met de andere server die ik opzet ( niet Wild[^]Cards )

Zie daarvoor mijn tweede topic ! Klikje (http://www.webhostingtalk.nl/gameservers-algemeen/128351-cod2-server-probleem.html)
Mvg, Dennis van Wattingen


Hier heb ik het vroeger weleens gehad, ligt aan een brakke config. Dus even config.cfg uit de startup lijn halen.

Als ik de config weg haal dan start hij helemaal niet.. lijkt me nogal wiedes ? ;)

Gr,