PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosting met specifieke wensen (php+mssql)



spudse
07/12/07, 09:59
Ik ben op zoek naar een speciek hostingpakket. Ik heb een applicatie geschreven en heb daarbij niet echt nagedacht of er wel hosters zijn die deze applicatie ondersteunen. Ik zie door de bomen het bos niet meer en kan geen hoster vinden die exact aanbiedt wat ik nodig hebt. Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.

Ik heb de volgende zaken nodig:

1. Apache (of IIS)
Mod_rewrite (of ASAPI rewrite in geval van IIS)

2. PHP
GDlibrary en MSSQL moet enabled zijn zodat ik native connecties kan maken met SQL Server (dus geen ODBC verbdinding, maar met mssql_connect)

3. Microsoft SQL Server 2005 (Express)
Ik wil ik SQL meerdere gebruikers kunnen aanmaken en het liefst meerdere databasen, maar één database voldoet voor deze applicatie. Ik connect nooit met een account dat meer rechten heeft dan echt nodig is. Mijn applicatie draait volledig op stored procedures, het account die vanuit php verbinding maakt mag dus alleen deze stored procedures executen.

Ik heb onderstaande hosters gevonden. Mijn voorkeur gaat uit naar Exacthost, al zijn de kosten wel wat hoger dan Webstekker (5 euro per maand actie).

1. Exacthost
Doet bijna perfect wat ik nodig heb alleen draaien ze IIS en ik zie nergens een verwijzing naar ASAPI Rewrite

2. WebStekker
Heeft een goed aanbod, maar daar zit ik weer aan strikte MSSQL voorwaarden vast zoals 1 database en 1 sql user

3. Nitroserve
Erg goedkoop. Maakt verbinding met MSSQL middels een odbc verbinding, ik moet mijn hele applicaties herschrijven wil ik hier goed gebruik van maken.

Wie weet er nog andere hosters die aan mijn wensen voldoen? Bedankt alvast

GlobalServe
07/12/07, 10:03
Beste,

Voor aanbiedingen te mogen doen staat dit in een verkeerd onderdeel van het forum.
Je kan best je aanvraag doen in het forum Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen.

spudse
07/12/07, 10:07
Beste,

Voor aanbiedingen te mogen doen staat dit in een verkeerd onderdeel van het forum.
Je kan best je aanvraag doen in het forum Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen.

Het was niet mijn bedoeling om aanbiedingen te vragen maar meer of mensen hosters weten die voldoen mijn wensen, of is dit een ongebruikelijke vraag?

GlennMatthys
07/12/07, 13:05
Waarom werd er eigenlijk gekozen voor de combo php + microsoft SQL?

Ingvald
07/12/07, 13:11
Hallo,

Wij kunnen ook aan de eisen voldoen. Behalve dan dat we momenteel ISAPI_REWRITE niet geïnstalleerd hebben. We hebben even gewacht op de nieuwe versie, aangezien deze quasi volledig compatibel is met MOD_REWRITE. We zijn nu volop aan het testen en dit zal binnenkort ook in productie beschikbaar zijn.

Indien u hier een aanbieding wil ontvangen, dient u een topic te openen in het correcte subforum.

Voor meer informatie kan u steeds contact opnemen.


Waarom werd er eigenlijk gekozen voor de combo php + microsoft SQL?
Misschien omdat MySQL niet voldeed en PostgreSQL (of een beter MySQL alternief) niet beschikbaar was?

Mastje
07/12/07, 13:50
Het was niet mijn bedoeling om aanbiedingen te vragen maar meer of mensen hosters weten die voldoen mijn wensen, of is dit een ongebruikelijke vraag?

Dit is een forum voor en door webhosters. Zoals je weet "WC Eend adviseert WC Eend!". Iedereen vind zichzelf dus het beste geschikt voor je ;)

spudse
07/12/07, 13:52
Bedankt voor de reacties tot zo ver. Ik kijk vanavond even of ik een topic open in het juiste sub-forum zodat hosters ook aanbiedingen kunnen posten.

Ik heb gekozen voor de combo PHP + Microsoft SQL omdat ik PHP de prettigste scriptaal vind en omdat MSSQL een zeer uitgebreide en makkelijk te managen database server vind. Ik had ook voor MySQL kunnen kiezen (dat was voor het vinden van hosting zeker makkelijker geweest), maar ik vind MySQL gewoon niet prettig om te administreren. Postgre SQL heb ik geen ervaring mee en was daarom ook geen optie.

GlobalServe
07/12/07, 14:40
DOMENICO EDIT:

De volgende keer krijg je een ad ban!