PDA

Bekijk Volledige Versie : [Op zoek naar] Goede Managed VPS



ValentinMM
06/12/07, 15:45
Een goedemiddag,

Door het VPS bos zien wij de bomen niet meer en daarom vraag ik graag hier om hulp. Wij gebruiken een VPS om sommige van onze klanten, die dat graag willen of nog geen hosting hebben, te hosten. Hier gaat het vooral om de hosting van mail, website, FTP, php, MySQL en control panel (ala Cpanel). Wij hebben een VPS genomen zodat we extra server software kunnen installeren als dit nodig is. Maar voor de rest is het gebruik vrij standaard dus niets bijzonders hier.

De VPS die wij op dit moment hebben werkt alles behalve goed. De provider heeft erg veel problemen om alleen maar de server te laten draaien waardoor dagelijks (!) de server uitvalt en wij en onze klanten de website niet kunnen bereiken en geen mail verkeer mogelijk is. Soms is het nog mogelijk om via SSH de server op te komen en te rebooten, maar lang niet altijd. We zijn het nu echt zat en zoeken een nieuwe aanbieder.

Wij zoeken een stabiele VPS, die niet elke ochtend uitvalt. Wat betreft de configuratie, zoeken wij ongeveer:


Harddisk: +/- 20 GB
Geheugen: 512 MB, met optie (meerprijs) voor 1024 MB
CPU: maakt niet zoveel uit, als het maar niet gelimit is
minimaal 100GB dataverkeer per maand
Software: Apache, MySQL, PHP5 (met GD libs etc), FTP, mail
De VPS moet MANAGED, inclusief een snelle support (momenteel wachten wij dagen, soms weken, op replies vanuit de support afdeling van de huidige provider)


Verder hebben wij op de bestaande VPS Cpanel draaien met daarin alle accounts en hun gegevens en instellingen (websites, mailadressen, passwords, stestieken, etc). Deze moet in z'n geheel (dus alle accounts in de WHM) worden overgezet naar de nieuwe VPS, wij willen graag dat dit wordt verzorgd door de nieuwe hoster, dus graag opnemen in voorstel.

Voor ons zijn dus vooral de support en bereikbaarheid van de VPS erg belangrijk, omdat deze zaken bij de huidige provider duidelijk niet goed geregeld zijn.

Ik hoop op veel goede aanbiedingen!
Alvast bedankt!

Jesperw
06/12/07, 16:32
Ik zou graag een aanbieding doen op ons redundante virtualisatie platform, maar volgens mij moet dit topic daarvoor in 't adverteer gedeelte. Wellicht kan iemand 'm daarheen moven.

pierce
06/12/07, 16:33
Je topic staat in het verkeerde forum, men mag je hier geen aanbieding doen.

Vraag even een admin om je topic te verplaatsen naar het juiste forum.

ValentinMM
06/12/07, 23:01
Ik heb hem zelf maar naar hier verplaatst:
webhostingtalk.nl/shared-colocated-dedicated-reseller-registratie-aanvragen/128205-gez-managed-vps.html

Deze mag dus weg, alvast bedankt!