PDA

Bekijk Volledige Versie : Adres Serveroot/Interion-is.nl/Elwin Schreuder



h4f
05/12/07, 04:22
Heren aangezien ik nog steeds mij geld niet terug heb ben ik op zoek naar het correcte adres van Serveroot/Interion-is.nl/Elwin Schreuder zodat ik daar vandaag bij langs kan gaan.

Tevens verzoek ik anderen die nog goederen of geld tegoed hebben van Elwin zich te melden.

Ik weet dat twee weken geleden nadat er een deurwaarders is langs geweest bepaalde zaken (toevallig ter grote van mijn betaling) zijn betaald.

Dus ik ben benieuwd of hierna nog partijen iets hebben aanbetaald maar nog niet hebben geleverd gekregen.

Mocht je excuses horen zoals dat zaken niet op voorraad zijn (terwijl de rest van Nederland het wel kan leveren, check voorraad leveranciers via Tweakers.) Telkens excuses krijgt en uiteindelijk indien je na een paar weken iets geleverd krijgt iets anders geleverd krijgt dan wat je hebt besteld/afgesproken dan weet je genoeg.

Verder adviseer ik eenieder om Serveroot links te laten liggen, goedkoop is in dit geval inderdaad duurkoop.

6-11 bestelde en betaalde ik een server.
7-11 krijg ik te per mail te weten dat alles op voorraad is en vrijdag 9-11 geleverd krijg.
8-11 betaalde ik bij ivm ander moederbordje + ander merk schijven.

9-11 Wijs ik hem erop dat tenaamstelling van de rekening op de factuur INTERION INTERNET SERVICES en niet Serveroot.(betaling was geweigerd, terwijl ik al reeds naar de tenaamstelling had gevraagd)

13-11 op voortgang verzoek dit antwoord:


Het heeft bij onze leverancier wat vetraging opgelopen ( door foute indicatie van voorraad ) wanneer het moederbord binnen is zal de server worden opgestuurd. Ik hoop één van deze
dagen. Ik meld het wanneer ik al wat meer weet. Excuses voor het ongemak.

We waarderen het gestelde vertrouwen in ons.


16-11 Wederom gebeld en gemaild (o.a. naar aanleiding dat ze afgesloten waren door hun co-lo leverancier en verontrustende verhalen over het niet nakomen van betalingsverplichting als ook crediteren voor niet geleverde goederen en gerechtelijke stappen door minimaal één ander partij)



Je had ook al even gebeld. Ik kon laatste 2 dagen geen enkele mail lezen of versturen ivm problemen server. Ik hoop dat ik vandaag het Intel moederbord binnen krijg. In iedergeval
heb ik bij één leverancier de G0 stepping Q6600.


17-11 (tevens eerste keer dat ik vanuit hun zelf iets te horen krijg)


Even een update vanuit mijn kant. Ik weet dat ik morgen zowat alles binnen krijg. 2 x twijvel geval en dat gaat om je Intel mob en de case. Mocht de case er ook morgen zijn
dan zal je ik je bordje crediteren. TNT komt morgen eind middag langs of soms om 13:00 uur maar hangt er even vanaf. Ik zal morgen ochtend / middag weer update mailen. Denk
rond 13 uur.


20-11


Vandaag einde middag komen de cases eindelijk binnen, dan is alles geleverd behalve dat Intel mobotje die crediteer ik dan wel even. Even kijken hoe ik dat het best kan doen
ivm Wefact standard die functie er niet in gebakken heeft.



22-11 eindelijk spullen binnen.
Tenminste 2 GB (4* 512) ipv 4 GB (4 * 1 GB) en andere merk harddisk.

23-11 Krijg ik op mijn verzoek om tot creditering van het verschil over te gaan dit antwoord:


Okee, zal even de achteraan gaan.


--
Met vriendelijke groet,
Elwin Schreuder


Nu 12 dagen later heb ik geen geld gezien, terwijl ik bewust een postbank en een rabobank rekening nummer met tenaamstelling aan hem heb verstrekt zodat we beiden weten dat het geld binnen 24 uur bijgeschreven kan worden.

Aangezien telefoon niet meer word opgenomen en ik op mail geen antwoord meer krijg lijkt het me dus verstandig dat ik in de loop van vandaag me geld ga ophalen, vandaar dat ik het juiste adres nodig heb.

Kennelijk had hij wel geld om hier een banner te plaatsen.

Hier een collectie van anderen die "positieve" ervaringen met hem hebben.

Webhostingtalk:
http://www.webhostingtalk.nl/webhosting-forum/127167-interion.html

Sitedeals:
http://www.sitedeals.nl/hosting-algemeen/20299-interion-is-nl-niet-meer-actief.html

Tros Radar:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=707385&sid=29243d05a4bb4b1c623c7c53095a777e


Vaag http://www.tbforum.nl/thread/92788.html:


Interion-IS klanten overgenomen door Knoth WebMedia & Hosting

Interion-IS is een klein hosting-bedrijf wat zich sinds 2007 richt op het budget segment in de hostingmarkt. Helaas had Interion-IS te kampen met problemen de laatste periode waardoor de kwaliteit niet gewaarborgd kon worden.

Interion-IS zag in Knoth WebMedia & Hosting de juiste overname partner omdat het budget segment van Knoth WebMedia & Hosting nauw aansloot op dat van Interion-IS en dit beter zou voldoen aan de wensen van de klant.

Een succes voor de klant!

Voor de klanten van Interion-IS zal deze overname door het overgrote deel als positief ervaren worden. Knoth WebMedia & Hosting kan voor de meeste klanten een gelijke prijs hanteren, voor sommige zal dit met enkele euro’s per jaar omhoog gaan. Daarnaast zal de kwaliteit van de hosting omhoog gaan alsmede het service level naar de klant toe wat Knoth WebMedia & Hosting hoog in het vaandel heeft.

Randy
05/12/07, 04:48
We hebben reeds contact gehad. Van onzer zijde is de vordering uit handen gegeven en twee dagen voor de terechtzitting betaald. Maar zal het blijven volgen. Ditto; bestelling, betaling maar geen levering. "Mijn leverancier (...) ander contactpersoon (...) niet op voorraad", gevolgd door schildpaddengedrag, het niet bereikbaar zijn, etc.
Naast ons zijn er drie andere schuldeisers bekend. Een daarvan heeft een refund kunnen doen, bij de andere is het na een betalingsregeling voldaan. Het lijkt er inderdaad op dat deze facturen betaald zijn van uw aanbetaling. En zo vult het ene gat het andere...
Het adres is inderdaad IJsvogel, bij paps (http://manstar.hyves.nl/profiel/)...

BsHosting
05/12/07, 09:16
ipv zelf geld ophalen zou ik eerst even aangifte gaan doen van oplichting bij de politie.

Trafego
05/12/07, 09:39
ipv zelf geld ophalen zou ik eerst even aangifte gaan doen van oplichting bij de politie.

Het lijkt me zoiezo slim om sterker in je schoenen te staan indien het op rechtsgang aan kotm om dit te doen inderdaad.

Staat er een vals adres op de facturatie dan? Aangezien je die wel hebt gehad.


note: 2 dagen heeft interion bij ons aangevraagd om te hosten. Ik persoonlijk heb geweigerd.

Server00
05/12/07, 11:00
Nogmaals is het een late levering geweest door de leverancier. Normaliter leveren ze binnen 2 a 5 werkdagen. Daarnaast is na bestelling dezelfde dag alles besteld, dat het zo lang heeft moeten duren vind ik ook zelf jammer. Evenals de creditering. Hier nogmaals excuses voor (betaling was x aantal uur voor dit topic nog voldaan)

Randy hou a.u.b op met sensatie vespreiden welke er totaal niet is. Als jij een simpel aanmaningbriefje stuurt betekent dit niet dat je al een rechtzaak naar een x aantal dagen hebt, daar gaat nog geen goeie periode overheen dat zou jij zeker moeten weten :rolleyes:. Daarnaast wou je de geleverde producten niet meer (terwijl onze AV aangeeft) dat je binnen 7 dagen de bestelde producten op kan zeggen dat is helaas niet gebeurt. Daarom heb ik toen ook alsnog de betaling teruggestort.

Nogmaals denken mensen hier dat ik me rekeningen van co-locatie en dergelijke niet betaal (wat niet waar is), vandaar dat ik nogmaals wil zeggen dat dit maandelijks gewoon word betaald en dat het juridisch zeer verkeerd is gegaan met betrekking met een afsluiting. Daardoor kunnen geleden schade alsnog worden verhaald (gesproken met een advocaat). Ik zal hier overigens niet gaan melden of ik dit zal doen etc..

Over tros is er ook niet veel te vertellen evenals Sitedeals. Momenteel beheren we xxx aantal users welke we natuurlijk niet allemaal tevreden kunnen houden. Ondanks onze algemene voorwaarden en gemaakte actie voorwaarden welke aardig noodzakelijk was voor de betreffende actie op sitedeals, zijn er toch mensen die hier misbruik van willen maken. Begin periode zijn we wat flexibeler geweest mbt deze dingen. Daarbuiten houden we zoals de jongen van Tros niet van: Valsheid in geschrifte, zogenaamd niet ondertekend hebben voor contract, in 1 keer niet op de site te zijn geweest of hebben te besteld (terwijl duidelijke IPlogs anders uitwijzen) evenals andere dingen (welke hier niet worden gemeld).

Zo zie je maar dat 1/2% van de klanten ontevreden kunnen worden omdat deze niet duidelijk onze voorwaarden hebben gelezen vooraf. De andere x aantal procent weet totaal niks van het verhaal en praat als een papegaai mee. Ik denk dat ik aardig duidelijk ben. De meeste mensen zullen dit uiteraard niet begrijpen omdat de meeste niet in het budget segement zitten. En ja ook daarover hoef je geen complete verhalen doen zoals, En daarom zitten we in dit segment, ja je hebt het zelf uitgelokt, etc...

Waarom ik een nieuw onderkomen voor me website zocht omdat (grafix) kamt met stroomproblemen en wil daarom bij deze problemen dat me website gewoon door draait op een ander netwerk. Zodat mensen de website kunnen bereiken en informatie kunnen lezen over het lopende probleem (indien er is ) niks mis mee lijkt me.

amygdela
05/12/07, 14:49
Knip Janneman:
-vecht dat lekker in de rechtzaal uit-

Dit is toch een discussieforum? Nu weet ik ook weer waarom ik hier nooit meer kwam. Adolf en z'n vriendjes zitten hier hun regime te voeren.

Headout edit: Iemand Adolf noemen doe je maar ergens anders --> ban.

h4f
06/12/07, 01:58
ipv zelf geld ophalen zou ik eerst even aangifte gaan doen van oplichting bij de politie.

Ik heb vroeger als portier gewerkt kan me niet herinneren dat iemand niet betaald heeft als ik voor zijn deur stond.

Los daarvan zijn er genoeg Antillianen en Marokkanen te vinden die voor een percentage het geld gaan incasseren.

Politie doet overigens niet omdat ze het als civiel rechtelijk beschouwen en dat betekend dus eerst naar een deurwaarder, daar gaat veel tijd en energie in zitten.


Nogmaals is het een late levering geweest door de leverancier. Normaliter leveren ze binnen 2 a 5 werkdagen. Daarnaast is na bestelling dezelfde dag alles besteld, dat het zo lang heeft moeten duren vind ik ook zelf jammer. Evenals de creditering. Hier nogmaals excuses voor (betaling was x aantal uur voor dit topic nog voldaan)


Er is geen enkele reden voor de late creditering dat had je volledig zelf in de hand.
En je mag van geluk spreken dat ik vandaag verhinderd was en zojuist zag dat je het bedrag gecrediteerd hebt.

Overigens heb ik nog steeds geen factuur van je ontvangen, of is je leverancier daar ook debet aan?



Zo zie je maar dat 1/2% van de klanten ontevreden kunnen worden omdat deze niet duidelijk onze voorwaarden hebben gelezen vooraf. De andere x aantal procent weet totaal niks van het verhaal en praat als een papegaai mee. Ik denk dat ik aardig duidelijk ben. De meeste mensen zullen dit uiteraard niet begrijpen omdat de meeste niet in het budget segement zitten. En ja ook daarover hoef je geen complete verhalen doen zoals, En daarom zitten we in dit segment, ja je hebt het zelf uitgelokt, etc...


Toch vreemd dat ik vele gedupeerden van je heb gesproken. Ik weet niet hoeveel klanten je nog hebt (je schijnt te zijn overgenomen) maar de mensen die ik gesproken heb hadden niets van doen met je budget diensten.

Desondanks is een betalende klant gewoon koning.



Waarom ik een nieuw onderkomen voor me website zocht omdat (grafix) kamt met stroomproblemen en wil daarom bij deze problemen dat me website gewoon door draait op een ander netwerk. Zodat mensen de website kunnen bereiken en informatie kunnen lezen over het lopende probleem (indien er is ) niks mis mee lijkt me.

Ik zou geen smaad/laster richting Grafix verspreiden, aangezien jij zelf daar geen klant van bent en derhalve geen enkel zinnig iets over hen kunt zeggen.

Ik zal Marco erop wijzen.

®on
06/12/07, 03:25
Ik heb vroeger als portier gewerkt kan me niet herinneren dat iemand niet betaald heeft als ik voor zijn deur stond.

Los daarvan zijn er genoeg Antillianen en Marokkanen te vinden die voor een percentage het geld gaan incasseren.
Zucht.....Als we deze kant op gaan, wordt het tijd voor een {xx}