PDA

Bekijk Volledige Versie : speedlinq nieuwsgroep instellingen



okidoki3
03/12/07, 19:08
Hallo,;)

Ik heb een adsl abonnement bij speedlinq, en ja ik heb ook veel opstartproblemen gehad met hen. Hier ga ik het niet over hebben.

Ik wilde via oneclickdownload films gaan downloaden, je moet hiervoor een 1 jarig abonnement bij hen afsluiten. Heb ik gedaan. Maarrr........ik krijg het maar niet geinstalleerd met speedlinq. Er is ergens een fout maar ik weet niet waar. Ik krijg geen verbinding met speedlinq via oneclick. Ik heb alles doorgenomen met de mensen achter oneclick en zij zeggen dat de fout bij de server ligt. Nu is mijn vraag wie heeft ook een speedlinq abonnement en herkent dit probleem?????????????????????? Het heeft geen zin om contact hierover op te nemen met speedlinq wat dat kost alleen maar geld en levert niets op. Hoop dat iemand mij kan helpen.

beetle
05/12/07, 17:37
ik heb dat speedlinq gedoel al opgegeven met die nieuwsgroepen, ik heb eindelijk nieuwsgroepen, maar nu heb ik wel alle groepen, maar komt er geen enkel bericht binnen?? dus alle nieuwsgroepen zijn leeg...

Paulewk
05/12/07, 18:05
ik snap eerlijk gezegt NIETS wat dit met WHT of netwerk techniek te maken heeft.

En gek he dat het niets oplevert om contact op te nemen met speedlinq, je download bij oneclickdownload, en daar heeft speedlinq helemaal NIETS mee te maken, dat oneclick zegt volgens jou zelf dat 'de fout bij de server ligt',lijkt me dan dat zij dat moeten oplossen he ?

beetle
06/12/07, 22:38
jah idd, ik had het bericht niet eens goed gelezen, dacht dat het puur om de nieuwsgroepen ging van hen ;)