PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft er ervaringen met pbxes.org van ip-tel.com?



asteriskfreak
02/12/07, 19:58
Sinds maart van dit jaar maak ik gebruik van een virtuele Asterisk centrale van ip-tel.com.

Deze centrale bevalt me zeer uitstekend en de mogelijkheden zijn bijna onbeperkt. Zo zitten er bepaalde functies in wat normaal standaard niet in Asterisk zitten, zoals callback en callthru. Met deze functie kan men zich terug laten bellen op de eigen GSM en vervolgens verder bellen met de eigen centrale al of niet met een pincode.
Uiteraard zitten er ook de standaard Asterisk functies in, zoals music on hold, ring groups enz...

Deze centrale heb ik naast de voiponcd centrale laten lopen omdat het tot nu toe niet mogelijk was om me bij budgetphone te registeren met ip-tel
Inmiddels heb ik dit probleem opgelost waardoor voiponcd in principe overbodig is geworden

Mijn vraag is of er nog meer mensen hier zijn die gebruik maken van de diensten van ip-tel.com? En zo ja wat zijn je ervaringen hiermee?

Voor de mensen die ip-tel nog niet kennen zie onderstaande link

http://www.pbxes.org

jongerenchaos
21/12/07, 23:20
Ik ken pbxes.org wel maar ik gebruik de nederlandse variant ( mijnvoipcentrale.nl ).

Deze optie is net wat makkelijker in te stellen vind ik persoonlijk. Daarnaast helpt de helpdesk ook prima bij problemen en bij het aanmaken van nieuwe callopties en functies.