PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden ACTIE] Gesliced Webtemplates



ayerthon
01/12/07, 21:02
*ACTIE*ACTIE*ACTIE*ACTIE*ACTIE*ACTIE*ACTIE*ACTIE*A CTIE*ACTIE*

Erudio Design is een jong bedrijf en wij willen onze portfolio opvullen voordat wij onze website gaan lanceren.

Daarom hebben wij voor de eerste 40 Klanten een aanbiedings actie!!!
Wij ontwerpen een webtemplate op basis van wat u kunt bedenken. Vervolgens krijgt u deze gesliced in een .PSD en .HTM bestand.

Dat voor maar 200 EURO!!!
Dit geld alleen voor de eerste 40 Klanten!!!

Dus als u een idee heeft voor een website. Stuur dan nu een PM. En u ontvangt een Telefoon nummer van ons om zo uw template zo snel mogelijk te maken.

Als u geen gesliced template wilt hebben dan praten wij daar over. Maar de prijzen verschillen dan.

Met vriendelijke groet,
A.Sadikrama
Programmeur Erudio Design


Momenteel open plekken: 40

SF-Jeroen
01/12/07, 21:12
Wat in hemelsnaam bedoel je?

Dat ik mijn .psd kan laten slicen voor 200 euro (4x de marktprijs?) of dat ik 200 euro moet betalen voor een template wat ik niet zie en dat 40 andere mensen daarna ook gaan gebruiken?

ayerthon
01/12/07, 21:16
Oh nee sorry wij ontwerpen en slicen ze.
Ik zal het even editen.



Ik snap het niet?

Wat in hemelsnaam bedoel je?
Dat ik mijn .psd kan laten slicen voor 200 euro (5x de marktprijs?) of dat ik 200 euro moet betalen voor een template wat ik niet zie en dat 40 andere mensen daarna ook gaan gebruiken?

SF-Jeroen
01/12/07, 21:25
Ahh...

Maar terzijde, ik denk dat niemand een design voor 200 euro laat maken zonder enige voorbeelden van uw werk..

Misschien gewoon wat proefdesigns maken?

ayerthon
01/12/07, 21:27
Ahh...

Maar terzijde, ik denk dat niemand een design voor 200 euro laat maken zonder enige voorbeelden van uw werk..

Misschien gewoon wat proefdesigns maken?

Daar heb je helemaal gelijk in maar ik ben daar dus nu mee bezig :-) Ik edit post zometeen.
En wij willen Erudio Website nog niet lanceren. Niet met de portfolio zo leeg.

ayerthon
01/12/07, 23:19
Hier een aantal ProefTemplates die was ik vergeten toe te voegen