PDA

Bekijk Volledige Versie : Niemand de stream opgenomen



WH-Tim
01/12/07, 13:50
Niemand de webcast stream van sidn opgenomen en ergens te downloaden?

Randy
01/12/07, 16:08
Was zelf daar, vergeten even een relay op te zetten en het eea naar disk weg te schrijven dit jaar... Helaas.

Marin
01/12/07, 20:27
Ik heb ook interesse, heb de ochtendsessies gemist. Middag wel meegemaakt...

Michiel Henneke
01/12/07, 20:47
Ochtendsessies zijn helaaas niet opgenomen.

Randy
01/12/07, 22:31
DigiState,

Er komt in ieder geval een verslag van de ochtendsessie 'DNS Infrastructuur' op www.ispam.nl vanaf maandag.

Michiel Henneke
02/12/07, 11:44
?? Dat verbaast me, Arnout zat nl in mijn sessie.

Toon
02/12/07, 12:03
SIDN deed dit vorig jaar zelf, wellicht nu ook.
Overigens was de laatste sessie met Phil Kleingeld erg leuk (vooral t.o.v. Nominet :-))

Marin
02/12/07, 13:37
DigiState,

Er komt in ieder geval een verslag van de ochtendsessie 'DNS Infrastructuur' op www.ispam.nl vanaf maandag.

Bedankt!

DIe van Kleingeld was erg goed, mooie afsluiter. De presentatie van Strato vond ik zelf ook erg goed, goede spreker ook!

Randy
02/12/07, 15:17
?? Dat verbaast me, Arnout zat nl in mijn sessie.

Klopt, en ik in de DNS...

groenleer
03/12/07, 15:33
Kon deze keer niet aanwezig zijn.
Had andere verplichtingen. Volgende keer weer graag aanwezig.

Jammer dat er geen streams opgeslagen zijn van de ochtend sessies.
Middag sessie is neem ik aan via de deelnemerssite te bekijken (nog niet gekeken vandaag).

snaaps
05/12/07, 09:18
SIDN deed dit vorig jaar zelf, wellicht nu ook.
Overigens was de laatste sessie met Phil Kleingeld erg leuk (vooral t.o.v. Nominet :-))


Pff leuk?
Om heel eerlijk te zijn viel ik bijna in slaap bij meneer kleingeld.
Al dat gelul wat je toch wel weet zit ik niet op te wachten, was blij dat hij klaar was.

Van mij gaan SIDN dit soort sprekers voortaan weg laten...

Ik moet zeggen dat dit voor mij de eerste keer was en vondt het inderdaad wel gezellig, echter irriteerde ik me (zoals altijd) aan de verontschuldigingen van SIDN dat alles zo traag gaat en sommige uitbreidingen volgens SIDN onmogelijk zouden zijn.
Wat is er nu zo moeilijk om het systeem zodanig aan te passen dat domeinnamen alleen verhuisd kunnen worden doormiddel van een EPP code?

Laat me niet lachen, volgens de heer meijer was de epp procedure onveilig en kon niet goed vast gesteld worden of de indentiteit van de domeinnaamhouder hiermee gewaarborgd kon worden.
HALLO? volgens mij houden iccan, dns.be, eurid etc een betere methode eropna dan SIDN.

Tijdens de borrel heb ik met veel mensen gepraat en 1 van de mensen waarvan ik de naam ben vergeten vertelden mij dat SIDN zich nog steeds vasthoudt aan de werkwijze van toen men net begon met het uitdelen van .nl domeinnamen.
Naar mijn idee zou SIDN veel commercieeler moeten gaan, maar goed..

Kortom toch nog een leuke dag gehad..

Toon
05/12/07, 09:24
Pff leuk?
Om heel eerlijk te zijn viel ik bijna in slaap bij meneer kleingeld.
Al dat gelul wat je toch wel weet zit ik niet op te wachten, was blij dat hij klaar was.

Van mij gaan SIDN dit soort sprekers voortaan weg laten...

Kortom toch nog een leuke dag gehad..

Tjah, dat zal het zijn, jij bent daar aanwezig geweest voor een lange dag, logisch dat de laatste vermoeiend is voor je :)
Ik heb hem via de webcast gevolgt met een pot bier.