PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie kan mij helpen???



Heckie
01/12/07, 12:14
Hallo!

Ik heb geen enkel idee of ik hier überhaupt wel goed zit, maar aangezien ik nu echt desperate ben geworden zijn jullie hier de enige oplossing aangezien de helpdesk van Flexwebhosting op zaterdag niet werkt.

Het volgende is het probleem:

Ik heb een nieuwe MacBook gekocht. Mailaccount ingesteld met mijn eigen domeinnaam. Ik heb Compuserve als provider en heb alles goed ingevoerd, maar ik kan niet verzenden!!!!! Ik word helemaal niet goed! Zo ontzettend frustrerend als je al een paar dagen bezig bent.... Ik krijg continue het bericht dat het bericht niet kan worden verstuurd via de server. Ik heb met Compuserve gebeld en zij zeggen dat ik de smtp server van Flexwebhosting moet hebben, maar die kan ik niet/ nergens vinden! ->|

Nogmaals, ik heb geen idee of ik wel op het juiste adres ben voor dit soort dingen, maar kan iemand me misschien zeggen waar ik wel moet zijn voor dit soort dingen??

In ieder geval, bedankt.

gr. Vivian(headbang)

®on
01/12/07, 12:18
http://help.flexwebhosting.nl/pop3aanmakeninoutlook.html
Voor Outlook express, maar ook prima te gebruiken voor welke emailclient dan ook.

Welke foutmelding krijg je te zien?

crazycoder
01/12/07, 12:19
En de EXACTE foutmelding is?

Heckie
01/12/07, 12:30
Hij deed het eerst wel met mail.compuserve.com. Ik had hem met iemand van Flexwebhosting ingesteld. Ik helemaal blij. Het werkte prima. Toen kwam ik erachter dat Bootcamp van Mac OS X Leopard niet geinstalleerd was. Ik moest toen van Apple m'n hele macBook weer opnieuw programmeren, met gevolg dat ik natuurlijk mijn nieuwe mail account ook weer opnieuw moest instellen. Dat heb ik duis gedaan, exact zo zoals de vorige keer. En sindsdien doet ie het niet.
De melding:

Het bericht kan niet worden verstuurd via de server 'mail.compuserve.com'
Het afzenderadres 'info@hekprodukties.nl is geweigerd door de server 'smtp.compuserve.com'

Selecteer een andere server voor uitgaande post in de lijst hieronder of klik op probeer later blablabla

®on
01/12/07, 12:40
http://www.compuserve.nl/ledenservice/email/

Om te voorkomen dat CompuServe e-mailadressen onrechtmatig gebruikt worden als afzenders van e-mail door derden, is het gebruik van de smtp.cs.com mailserver van CompuServe alleen mogelijk als u ook uw @cs.com mailadres invult als afzender.
Als je even de moeite had genomen om op de site van cs.com te kijken, had je dit al kunnen weten ;)

Heckie
01/12/07, 12:59
Ja, daar heb ik ook op gekeken, maar je wilt toch geen .cs.com op je zakelijke mail hebben staan?? Vandaar dat ik de SMTP van flexwebhosting nodig had. Anyway... Ik heb weer even wat geprobeerd... EN het is gelukt!!! Dat kwam door de link van outlook dus ik dacht, ik probeer mail.hekprodukties.nl en nu doet ie het! Ben helemaaal blij. Ontzettend bedankt voor jullie tijd en hulp.:W:

mvgr, vivian