PDA

Bekijk Volledige Versie : Dedicated server resellers gezocht



Gomer
30/11/07, 14:28
Hallo,

op dit moment ben ik bezig met het uitvoeren van project voor de verhuur van dedicated servers tegen competieve prijzen.

Meer informatie daarover is beschikbaar op http://www.gservers.nl/products/dedicated/index.php

Hiervoor ben ik opzoek naar resellers die geinterreseerd zijn in een langdurige en duurzame samenwerking.

Wie geinterreseerd is kan mailen naar gomer@gservers.nl of mij een PB sturen. Ik zal dan meer informatie sturen, zoals aantal mogelijkheden, meerprijzen en provisie.

Ik zie de reacties wel aankomen.

Gomer Otterspeer
Gservers.nl

Swiftway-UK
30/11/07, 14:32
Hoever kunnen jullie schalen? stel een reseller wil 50 - 100 servers ineens bestellen, is dat een probleem?

D. ter Horst
30/11/07, 14:36
Interesse is er sowieso. Prijzen zijn netjes, maar hoe vrijblijvend is het? Is er een minimum aantal te verkopen servers o.i.d en zoals hierboven staat is schaalbaarheid ook belangrijk. 50-100 servers zal wel een extreem geval zijn mocht dat gebeuren, maar een server of 10 in één keer kan reël zijn denk ik.

Gomer
01/12/07, 14:27
Hoever kunnen jullie schalen? stel een reseller wil 50 - 100 servers ineens bestellen, is dat een probleem?

We kunnen zover schalen zolang XS4ALL racks beschikbaar heeft, dat zal met nieuwe XS4ALL DC in Diemen geen probleem zijn. Voor afname van meerdere tientallen servers kan ik korting opstellen, hiervoor wil ik met je om de tafel over praten.

Alles is bespreekbaar!


Interesse is er sowieso. Prijzen zijn netjes, maar hoe vrijblijvend is het? Is er een minimum aantal te verkopen servers o.i.d en zoals hierboven staat is schaalbaarheid ook belangrijk. 50-100 servers zal wel een extreem geval zijn mocht dat gebeuren, maar een server of 10 in één keer kan reël zijn denk ik.

Er is geen minimum aantal te verkopen servers, je begint met de eerste server. Naarmate er meer wordt verhuurd, daalt de prijs per server. Hier heb ik dan over staffelkorting, dus er gelden speciale prijzen bij meerdere afname.

10 servers afname ineens is ook mogelijk. Gezien de contact met hardware leveranciers waar de onderdelen worden ingekocht, zal de levertijd ook zo kort mogelijk gehouden worden.