PDA

Bekijk Volledige Versie : GEZOCHT: Reviewers en Frontpage medewerkers



Theplayer
28/11/07, 21:31
Altijd al willen werken voor een groot online magazine? Grijp nu je kans, want Theplayer.nl & Theplayer.be is op zoek naar nieuwe en gemotiveerde mensen met een passie voor hardware, software, games en/of gadgets en hier graag iets over schrijven.

Als medewerker is het je taak om te zorgen dat Theplayer.nl & Theplayer.be elke dag is gevuld met de heetste nieuwtjes, reviews, previews en achtergrondartikelen. Dit werk kun je gewoon thuis doen, vanachter je eigen computer. Je surft het web over op zoek naar de meest interessante, nuttige of grappige nieuwtjes en post deze op Theplayer.nl & Theplayer.be.

Op dit moment zijn we opzoek naar een aantal mensen die graag vrijwillig zouden meewerken aan Theplayer.nl & Theplayer.be. De site en de omvang hiervan vergt veel tijd en werk! Zie jij het zitten om ons hiermee te helpen? dan kan je op één van de volgende vacatures solliciteren.

Frontpage medewerker:

Jou taken liggen voornamelijk op de frontpage gericht, zoals het (her)schrijven van nieuws items met betrekking op computer en electronische gerelateerde apparatuur. Tevens zal je de verschillende reactie's van de bezoekers moeten beoordelen of deze wel of niet toegestaan zijn. Ook zal je een gedeelte van de abuse afdeling op je nemen.

Forum medewerker:

Elke dag posten er mensen nieuwe vragen c.q. reactie's op het forum. Als forum medewerker is het de bedoeling om een oogje in het zeil te houden wat betreft de regels. Indien de regels overtreden worden moet je ingrijpen op een passende manier. Tevens beheer je een gedeelte van de abuse afdeling. Ook beheer je de faq en indien nodig pas je deze aan.

Open sollicitatie:

We kunnen altijd mensen gebruiken die veel kennis van computers en/of electronische apparatuur hebben. Wellicht dat je ideëen of plannen hebt of een goed voorstel om een taak op je te nemen om zo Theplayer.nl & Theplayer.be naar een hoger stadium te brengen. Mocht dit het geval zijn dan nodigen we je graag uit om een open sollicitatie te sturen!

Mocht je interesse hebben dan kan je een sollicitatie sturen naar het volgende e-mail adres: sollicitatie@theplayer.nl. Vermeld hierin het volgende:

volledige voor en achternaam.
Straat, postcode, woonplaats.
Telefoonnummer.
E-mail adres.
Opleiding en/of werk.
Leeftijd.
Welke functie.

MMaI
28/11/07, 21:47
een concrete vraag, wat zijn de bezoeker statistieken van dit moment?
is alles nog in aanbouw of is er nog alleen vraag naar vulling op dit moment?
zullen eventuele advertentie inkomsten nar aftrek vna onkosten gedeeld worden, of zijn inkomsten voor jou? (Fair Share vs Vrijwilligers zeg maar)

Serveo
28/11/07, 22:01
Dit lijkt me wel iets, alleen mag de site wel een grote opknapbeurt hebben kwa ontwerp.

SF-Jeroen
28/11/07, 22:10
Heb ik dit topic niet al eerder gezien?

Iig, ik ben nogsteeds geïnteresseerd in het worden van Forum Medewerker, er staat me iets van bij dat je die destijds niet zocht.

Theplayer
29/11/07, 13:13
Heb ik dit topic niet al eerder gezien?

Iig, ik ben nogsteeds geïnteresseerd in het worden van Forum Medewerker, er staat me iets van bij dat je die destijds niet zocht.

Klopt begin van het jaar hebben we ook mensen gevraagt. De site trekt steeds meer publiek (+/- 80k unieke bezoekers per maand) Hierdoor zijn we opzoek naar vooral Frontpage medewerkers voor nieuws, items en colums. Tevens zoeken we (p)reviewers voor zowel hardware, software, games als gadgets...

Het geheel gaat gepaart met (pers)tripjes naar developers, publishers, specials, feesten, openingen etc.. etc..

Let op! het klinkt allemaal erg leuk en makkelijk maar is het zeker niet! Er zijn maar weinig mensen welke de proefperiode doorstaan en vast in de crew komen. Je moet dus van goede huizen komen en doorzettingsvermogen hebben er er echt voor willen gaan.


DOMENICO EDIT:

Genoeg PR. Mensen die interesse hebben kunnen de ts een pm sturen.