PDA

Bekijk Volledige Versie : Callcentermedewerker aangeboden met eigen voipcentrale



asteriskfreak
28/11/07, 09:06
Hierbij bied ik mij voor een aantal uren per dag aan als callcentermedewerker.

De werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan om de klant tijdens uw (korte) afwezigheid te woord te staan en dit aan u te rapporteren.
Indien u dit wenst kan de klant rechtstreeks doorverbonden worden op de plek waar u zich bevind.

Er is geen (dure) hardware nodig om gebruik te maken van deze dienst.
Een simpele doorschakeling vanaf uw (vaste/mobiele) telefoon is voldoende
U krijgt van mij een telefoonnummer toegewezen waarnaar u kan doorschakelen.
Dit is overigens een normaal (geen 0900) telefoonnummer.

Voor deze dienst vraag ik 25 Euro per uur geen BTW (freelance)

Voor dit geld krijgt u buiten het beantwoorden van uw telefoontjes het volgende.

- Oproep van klant wordt aangenomen onder uw bedrijfsnaam.

- Doorverbinden van klant naar uw vaste telefoon in Nederland (gratis)
- Doorverbinden van klant naar uw GSM (20 cent per minuut)
- Doorverbinden van klant naar uw vaste telefoon in Europa (gratis)
- Doorverbinden van klant naar uw GSM in Europa (40 cent per minuut)

- Rapportage over vraag/klacht/support klant per e-mail (gratis)
- Rapportage over vraag/klacht/support klant per SMS (25 cent per bericht)

Functionaliteiten van de centrale zijn.

- Wachtrij met muziek (standaard bij inkomende gesprekken)
- Begroeting door de centrale (standaard)
- Begroeting door de centrale onder uw eigen bedrijfsnaam (mogelijk)

- Andere opties mogelijk

Aanvaarding in overleg

Interesse of vragen?

Stuur maar een PB.

Hosted
28/11/07, 09:39
Hoeveel uur per dag ben je beschikbaar?

flashbanger
28/11/07, 10:29
Hoeveel uur per dag ben je beschikbaar?

En wellicht.. Tijdens welke uren ben je beschikbaar

asteriskfreak
28/11/07, 15:06
Voor te beginnen wil ik het op 3 uur per dag houden.
De werktijden gaan in overleg

Serveo
29/11/07, 19:10
Kun je ook proactief werken? Dus bijvoorbeeld bellen naar potentiele klanten.. Ik heb zelf al een uitgebreid belscript hiervoor.

asteriskfreak
30/11/07, 02:27
Kun je ook proactief werken? Dus bijvoorbeeld bellen naar potentiele klanten.. Ik heb zelf al een uitgebreid belscript hiervoor.

Stuur maar even een PB met je wensen.
In principe is alles mogelijk en bespreekbaar

Overigens voor het helpen opzetten van een voip / Asterisk centrale of toepassingen ben ik ook beschikbaar tegen een zeer scherp tarief

malaga
02/12/07, 22:29
Dat vind ik een beetje raar eerlijk gezegd, want als freelancer hoor je volgens mij wel degelijk BTW af te dragen over je diensten, dus ik snap niet helemaal hoe dat zit met geen BTW, maar misschien zit jouw bedrijf in het buitenland?

asteriskfreak
02/12/07, 22:39
Ik ben geen zelfstandig ondernemer en sta ook niet als zodusdanig ingeschreven bij de KvK.
Ben dan ook niet BTW plichtig. Als ik in mijn vrije tijd (buiten de tijd van mijn baas) iets wil bijverdienen dan hoef ik daar geen BTW over af te dragen. Sterker nog ik mag helemaal geen BTW vragen!! Ik moet eventuele inkomsten wel aangeven bij de belasting, maar dit staat hier los van.

groenleer
03/12/07, 15:30
Ik ben geen zelfstandig ondernemer en sta ook niet als zodusdanig ingeschreven bij de KvK.
Ben dan ook niet BTW plichtig. Als ik in mijn vrije tijd (buiten de tijd van mijn baas) iets wil bijverdienen dan hoef ik daar geen BTW over af te dragen. Sterker nog ik mag helemaal geen BTW vragen!! Ik moet eventuele inkomsten wel aangeven bij de belasting, maar dit staat hier los van.

In dat geval dienen mensen die je in dienst nemen goed op te letten op de arbeidsrelatie, zodat er niet achteraf een verrassing van het UWV/GAK komt.

Je ziet niet graag een naheffing komen.
Zeker voor freelancers is een Verklaring Arbeids Relatie (van de Belastingdienst) ideaal om de toekomstige werkgever aan te tonen dat ze geen naheffing hoeven te verwachten, dit omdat je bij een andere werkgever fulltime, of in contractsverband werkt.

(Let op, e.e.a. kan onjuist zijn, ik ben niet zo in deze materie thuis. WIl je het zeker weten neem dan even contact op met de belastingdienst!!)