PDA

Bekijk Volledige Versie : AWBS | Ideal betalingen



host3000
22/11/07, 11:40
Iedereen die geïnteresseerd is in Ideal betalingen via AWBS, en bereid zijn dat via Chronopay te doen, verzoek ik contact op te nemen met

Ido Schiferli
Account Manager
klantenservice@chronopay.nl
ChronoPay B.V.
World Trade Center, C Tower, 14th Floor
Strawinskylaan 1443
1077 XX Amsterdam
The Netherlands
Tel: +31 (0) 20 79 40110
Fax: +31 (0) 20 79 40120

Hij gaat na of het mogelijk is de AWBS/Chronopay module geschikt te maken voor Ideal betalingen. Hoe meer geïnteresseerd zijn, des te groter is de kans dat het door gaat.

Bedankt!

h4f
22/11/07, 12:06
Er is niet zoiets als 1 ideal implementatie, het is bank gebonden. (voor ondernemers die het willen implementeren)

Los hiervan heeft elke bank vaak 2 opties, een gehele implementatie met real-time terugkoppeling en een zogenaamde "simpele" koppeling waarbij je bij je bank moet inloggen om betaling te controleren.

host3000
22/11/07, 12:14
Ok, duidelijk. Dat zullen de ontwikkelaars dus moeten meenemen.

Maar laat ik de vraag uitbreiden.

Naast het bovenstaande ben ik ook geïnteresseerd in scripters die kennis hebben van AWBS en Postbank/ING Ideal, die mij een offerte willen doen voor een turn key opgeleverde module.. :)

h4f
22/11/07, 14:04
Ok, duidelijk. Dat zullen de ontwikkelaars dus moeten meenemen.

Maar laat ik de vraag uitbreiden.

Naast het bovenstaande ben ik ook geïnteresseerd in scripters die kennis hebben van AWBS en Postbank/ING Ideal, die mij een offerte willen doen voor een turn key opgeleverde module.. :)


Via Postbank of ING (ik weet niet of ze nu één integratie module hebben) kun je bij erkende developers uit komen.

Het voordeel van die bedrijven is dat ze rechtstreeks contact hebben met de developers bij de bank. (geldt overigens ook voor andere banken).