PDA

Bekijk Volledige Versie : P4550 (TiTan II) overzetten contacten vanaf SIM



h4f
19/11/07, 21:16
Ik heb een uurtje snel gekeken, maar ik kan niet vinden hoe ik de contacten van mijn SIM kaart kan benaderen.

Erg irritant.

Iemand een idee.

phreak
19/11/07, 22:02
Vanuit het hoofdscherm rechtsonder perhaps: "Contacten" kiezen, of de engelse versie"Contacts", ik heb daar mn SIM, MSN en Outlook contacten. (TyTN2, NL)

h4f
20/11/07, 00:17
Vanuit het hoofdscherm rechtsonder perhaps: "Contacten" kiezen, of de engelse versie"Contacts", ik heb daar mn SIM, MSN en Outlook contacten. (TyTN2, NL)

Contacten, dan menu en dan SIM beheer, alleen hij zegt doodleuk dat me sim leeg is :-)

Trouwens herkende jouw windows dat ding meteen als je hem aan de USB hing? Ik kreeg een driver waarschuwing, terwijl hij gewoon orginele Windows Mobile driver installeerde.

Verder heb jij een VPN software gevonden er voor :-) (openvpn ?)

phreak
20/11/07, 13:22
Contacten, dan menu en dan SIM beheer, alleen hij zegt doodleuk dat me sim leeg is :-)

Trouwens herkende jouw windows dat ding meteen als je hem aan de USB hing? Ik kreeg een driver waarschuwing, terwijl hij gewoon orginele Windows Mobile driver installeerde.

Verder heb jij een VPN software gevonden er voor :-) (openvpn ?)

Windows herkende hem gelijk, alleen nadeel is dat ik maar 1 windows machine heb thuis, en rest allemaal *nix..

En OpenVPN: http://ovpnppc.ziggurat29.com/ovpnppc-main.htm

h4f
20/11/07, 14:22
Windows herkende hem gelijk, alleen nadeel is dat ik maar 1 windows machine heb thuis, en rest allemaal *nix..


Ik denk dat ik wat last had van bitrot ivm andere PDA, maar het werkt nu.



En OpenVPN: http://ovpnppc.ziggurat29.com/ovpnppc-main.htm

Kewl, bedankt !

Vraagje heb jij toevallig de handleiding in PDF, op de VODAFONE cd staat wel PDF'jes alleen zijn die niet te openen op dat ze lopen te zeuren over een plugin die Adobe site ook niet kent.

Verder heb ik gezeik met Wifi, ondanks dat hij verbinding heeft blijft hij GPRS/UMTS op starten voor het internet.

http://www.htc.com/support/pdf/htctytnII/Kaiser_HTC_Dutch_Manual_web.pdf

Gevonden, blijkt dat eerste serie door Vodafone uitgeleverd is met een corrupte CD.

Wifi probleem ook opgelost, ding heeft een super gevoelige antenne, waardoor je 1 cm bewegen al 50% minder Wifi ontvangst heeft, wel vreemd want andere apparaten hebben 100% ontvangst.

Toestel valt tot nu toe tegen, misschien dat ik voer een paar maanden hem kan waarderen, maar ik ben bang dat mijn UMTS/GPRS rekening heel hoog gaat uitvallen.

Heeft iemand al zitten internetten via zijn notebook aan dat ding gekoppeld? (USB kabel/Bluetooth + Internet delen)

Openvpn is klote hij opent standaard (nog voordat je Pincode voor je SIM kan intypen) de verbinding.

Weet iemand toevallig hoe je het toestel kan laten trillen zodra je een mailtje ontvangt?

JROnline
22/11/07, 15:10
Heeft iemand al zitten internetten via zijn notebook aan dat ding gekoppeld? (USB kabel/Bluetooth + Internet delen)

Tytn2 icm met macbook heb ik hier werkend, gisteren al rijdend in de auto plesk op een server gezet :) (nee, stuurde niet zelf)

h4f
22/11/07, 23:22
Tytn2 icm met macbook heb ik hier werkend, gisteren al rijdend in de auto plesk op een server gezet :) (nee, stuurde niet zelf)

Ik moet nog een extra usb kabel en carkit ergens vandaan halen.

Alleen wifi werkt niet bij me. Verder is toestel erg fragiel.

Paneel aan de voorkant kun je gewoon bewegen.

Scherpe foto's maken kan alleen met een statief (die er niet op kan).

Beetje een middelmatig toestel die denk ik niet langer als een jaar mee gaat.

Wel jammer, want het was ideaal om alles in één te hebben.

phreak
23/11/07, 14:25
Ik moet nog een extra usb kabel en carkit ergens vandaan halen.

Alleen wifi werkt niet bij me. Verder is toestel erg fragiel.

Paneel aan de voorkant kun je gewoon bewegen.

Scherpe foto's maken kan alleen met een statief (die er niet op kan).

Beetje een middelmatig toestel die denk ik niet langer als een jaar mee gaat.

Wel jammer, want het was ideaal om alles in één te hebben.


De camera is wat traag, maar heb verder geen enkel probleem met de bovenstaande dingen die je noemt.

h4f
23/11/07, 14:42
De camera is wat traag, maar heb verder geen enkel probleem met de bovenstaande dingen die je noemt.

Is het je gelukt om scherpe foto's te maken ?

phreak
23/11/07, 22:55
Jep, dat is me wel gelukt ja