PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Cisco PIX 501



Apoc
17/11/07, 18:21
Ik heb hier nog een Cisco PIX 501 liggen die niet wordt gebruikt. De firewall heeft enkele dagen aan de stroom gehangen en is uiteindelijk niet in gebruik genomen. Ik moet waarschijnlijk nog even de "factory defaults" terugzetten maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Originele doos, boekjes en CD zijn aanwezig. Nieuwprijs was zo'n 300 euro + BTW - maar dat hoef ik er uiteraard niet voor te hebben.

Doe een redelijk bod, dan bekijk ik of ik dat genoeg vind. Verkoop is in principe prive, maar kan eventueel ook op factuur (in dat geval bieden exclusief BTW). Uitsluitend bieden via dit topic s.v.p.

Randy
17/11/07, 18:30
Andre,

Kun je met dat ding makkelijk IP's vanuit het datacentrum naar kantoor tunnelen? (Om installaties offsite te doen, etc.) En biedt hij een transparant mode en zo ja, voor hoeveel servers? (/24?) Dit ivm de verschillende licenties die er veelal bij zitten.

Apoc
18/11/07, 14:46
Randy,

Ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee. Ik weet wel dat het de PIX-501-BUN-K9 bundel is, misschien dat je aan de hand daarvan e.e.a. kunt opzoeken:

http://www.centralpoint.nl/p/Cisco/PIX-501-BUN-K9/Bdl_Pix_501_Chassis_10u_sw_Li_3des.html