PDA

Bekijk Volledige Versie : email versturen naar +/- 50 mensen



loenstra
16/11/07, 14:15
Hallo,

Ik zoek een programma waarmee ik in 1 keer naar 50 mensen een email kan sturen. Ik zou het met outlook kunnen doen en dan mijn eigen adres in to zetten en de rest in BCC maar dat vind ik niet echt mooi staan wil graag dat alle personen hun eigen adres zien staan in TO. Kan iemand mij heel helpen ben hier al heel erg lang mee bezig.

Alvast bedank,

Leon

DutchTSE
16/11/07, 14:44
Hallo,

Ik zoek een programma waarmee ik in 1 keer naar 50 mensen een email kan sturen. Ik zou het met outlook kunnen doen en dan mijn eigen adres in to zetten en de rest in BCC maar dat vind ik niet echt mooi staan wil graag dat alle personen hun eigen adres zien staan in TO. Kan iemand mij heel helpen ben hier al heel erg lang mee bezig.

Alvast bedank,

Leon
Als je bekend bent in PHP: een array maken met alle emailadressen, daarna de array doorlopen met een emailopdracht erin.

dreamhost_nl
16/11/07, 16:11
Als je indd. bekend bent met PHP kun je phplist (http://www.phplist.com) net zo goed gebruiken als mailing software.

Tommi
17/11/07, 02:28
Kun je idd makkelijk in PHP doet met de functieloop foreach oid's.
Stuurt hij één voor één een mailtje:)

crazycoder
17/11/07, 09:00
Hallo,

Ik zoek een programma waarmee ik in 1 keer naar 50 mensen een email kan sturen. Ik zou het met outlook kunnen doen en dan mijn eigen adres in to zetten en de rest in BCC maar dat vind ik niet echt mooi staan wil graag dat alle personen hun eigen adres zien staan in TO. Kan iemand mij heel helpen ben hier al heel erg lang mee bezig.

Alvast bedank,

Leon
Op welk besturingssysteem wil je dit doen? Heb je de adressen al in een pakket staan?

Als je dit op windows wil bereiken en je bent in het bezit van ms office dan kan je dat in ieder geval met Access.. Met de juiste addins kan je dit ook met outlook.

Anders misschien eens een keer google gebruiken. Keywords die van pas kunnen komen:
personalized email outlook
of
microsoft access mailing

Ja het kan ook met PHP of enig andere scripttaal die op windows kan draaien zoals ASP. Met VBS moet het ook mogelijk zijn..

Ik weet niet hoe lang jij hiermee bezig bent, maar het is zeker geen raketwetenschap..

snaaps
17/11/07, 10:47
De meeste hostingproviders hier op het forum bieden een zogenaamde optie maillinglist aan welke in hun beheerpaneel zit ingebakken.
Je kan dus deze vraag ook eens stellen in de rubriek hosting gevraagd.

Indien je al over een hostingaccount beschikt met PHP zou je eens kunnen zoeken naar een PHP script op bijvoorbeeld www.hotscripts.com
trefwoorden: maillinglist

crazycoder
17/11/07, 12:05
De meeste hostingproviders hier op het forum bieden een zogenaamde optie maillinglist aan welke in hun beheerpaneel zit ingebakken.
Je kan dus deze vraag ook eens stellen in de rubriek hosting gevraagd.

Indien je al over een hostingaccount beschikt met PHP zou je eens kunnen zoeken naar een PHP script op bijvoorbeeld www.hotscripts.com
trefwoorden: maillinglist
Waarom zou je het hele adresboek naar een of andere database om willen zetten en ook op 2 plaatsen willen onderhouden als het ook anders kan?

Voor zover je het niet wist, php kan ook op windows draaien.. je hoef dus niet per definitie een hostingaccount te nemen..

Lilopel
26/11/07, 16:50
zijn er ook maillist programma's?
waarom een prog...? omdat een webbrouwser soms erg onstabiel is.
bijv een java progje (die je stand-alone kan draaien) die conntect met je database en dan mailings verstuurd zou denk ik wel handiger zijn

dreamhost_nl
26/11/07, 17:46
zijn er ook maillist programma's?


Als je indd. bekend bent met PHP kun je phplist (http://www.phplist.com) net zo goed gebruiken als mailing software.

Volgens mij staat hier je antwoord al ?

Ramon Fincken
26/11/07, 18:37
zijn er ook maillist programma's?
waarom een prog...? omdat een webbrouwser soms erg onstabiel is.
bijv een java progje (die je stand-alone kan draaien) die conntect met je database en dan mailings verstuurd zou denk ik wel handiger zijn

wil je iets via je browser of juist middels een softwarepakket voor windows ?

martysmarty
26/11/07, 19:28
wil je iets via je browser of juist middels een softwarepakket voor windows ?

Als je een softwarepakket voor windows weet, wil ik hem graag horen.

Ramon Fincken
26/11/07, 19:30
Als je een softwarepakket voor windows weet, wil ik hem graag horen.

is me niet bekend, anders dan "gewoon" outlook pakken.
Ik vroeg dit omdat het me niet zo duidelijk was waar de TS nu naar opzoek was

martysmarty
26/11/07, 19:45
is me niet bekend, anders dan "gewoon" outlook pakken.
Ik vroeg dit omdat het me niet zo duidelijk was waar de TS nu naar opzoek was

Jammer. Heb er een jaar of 5 geleden ooit een gevonden. Maar toen deed ik er nog niks mee.

Lilopel
28/11/07, 17:36
wil je iets via je browser of juist middels een softwarepakket voor windows ?

ik zou liever een windows aplicatie willen...die ook gelijk goede headers maakt, zodat je niet in spambox trecht komt.