PDA

Bekijk Volledige Versie : Netwerkkabels labelen



hostlogic.nl
16/11/07, 09:16
Wij willen graag onze netwerk- en stroomkabels voorzien van labels. Op internet kan ik eigenlijk geen leveranciers vinden, maar ik weet zeker dat er verschillende soorten kabellabels zijn. Het liefste gewoon etiketten die we zelf kunnen beschrijven, dus niet de oplossing van Dymo (Rhyno 5000 volgens mij).

Welke gebruiken jullie? En waar kan ik die kopen?

Xolphin
16/11/07, 10:05
Je hebt verschillende soorten kabelmarkering die beschrijfbaar is. Het zijn een soort van stickers wat een beetje op dat 3M tape lijkt. Je kunt deze beschrijven en daarna rond de kabel plakken, een plastic folie plak je er vervolgens overheen zodat je de tekst niet kunt uitvegen.

hostlogic.nl
16/11/07, 10:07
Je hebt verschillende soorten kabelmarkering die beschrijfbaar is. Het zijn een soort van stickers wat een beetje op dat 3M tape lijkt. Je kunt deze beschrijven en daarna rond de kabel plakken, een plastic folie plak je er vervolgens overheen zodat je de tekst niet kunt uitvegen.

Die ken ik wel ja, maar weet jij misschien ook van welk merk ze zijn, of waar ze te koop zijn?

Xolphin
16/11/07, 10:27
Je hebt ze van Idento en van Brandy. Als je op 'beschrijfbare kabelmarkering' of 'beschrijfbare kabelmerkers' zoekt vind je wel een geschikte leverancier denk ik.

Dagger
17/01/08, 16:44
Ik gebruik die van Black Box. s Waarschijnlijk niet de goedkoopste oplossing maar wel de gemakkelijkste :-), je hebt ze in alle kleuren en formaten, gewoon even den boek open slaan...

Sorcer
17/01/08, 16:53
Wij zijn zelf ook opzoek naar z'n apparaat. Nu heeft mijn vader zelf ook een grote onderneming waar hij dit gebruikt alhoewel ik toch net iets anders zoek. Zijn er mensen met ervaringen van verschillende merken, naast Idento, Brandy en Black box?