PDA

Bekijk Volledige Versie : Verkoop hosting klanten !



Anoniem
12/11/07, 15:28
Beste Allemaal,

Ik ben nieuw hier, sinds vandaag pas lid !

Dus bij deze, ik wil mijn hosting klanten verkopen, dus enkel de klanten en niet de server want die houd ik zelf voor interne projecten.

Ik ben nu al enige tijd bezig met mijn internet bedrijf en heb daarbij natuurlijk ook een server.

Nu heb ik redelijk wat klanten ( voor ons doen omdat we eigenlijk liever niks met hosting willen doen ) die ook bij mij hosten ( stuk of 45 ) en ongeveer 100 domeinnamen die deze klanten bij mij hosten of wel ondergebracht hebben als forward domein. Voorbeeld van klanten zijn Vitesse, Wielermagazine, Kidsvakantiegids, Stichtingkernzaak etc... en natuurlijk een paar "groente boeren" om de hoek klanten ( niks mis mee :) ).

Nu begint mij dit eigenlijk teveel te worden en aangezien wij niet willen investeren in uitbreiding van hosting of kennis vergaring hierin willen we graag onze klanten bij een top partij neerleggen die hetzelfde kan waarborgen als dat wij nu doen ( geen downtime, genoeg ruimte, goede service etc... kan ik nader specificeren ).

Of wel we bieden onze hosting klanten te koop aan, nu heb ik dit allereerst aangeboden aan de partij waar ik ook mijn managed server bij heb alleen die willen enkel mijn contract afkopen en niks betalen voor die klanten.
Alleen ik ben van mening dat deze klanten mij geld opleveren en dus ook de eventuele koper.

Hoe kan ik dit het beste verkopen of is er al direct interesse vanuit de sitedeal gebruikers ?

Ik ben dus opzoek naar een hosting partij die op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld een flexwebhosting.nl /fxw.nl en die hosting als hun core business hebben en wil dit dus verkopen T.E.A.B.


Ik ben erg benieuwd.

Met vriendelijke groet,


Bram van Gestel

Swiftway-UK
12/11/07, 15:37
Kun je even contact opnemen met me? remon [@] swiftnoc [.] com

GlennMatthys
12/11/07, 15:38
Beste,

Heeft u ook wat meer cijfers over uw onderneming, zoals de omzet en de prijzen van hostingpakketten?

Erik
12/11/07, 16:47
Eventueel hebben wij ook wel interesse in een partnerschap. Misschien is het een idee om bijvoorbeeld een resellerpakket te nemen, maar je kunt ook de volledige support uit handen geven door inderdaad een overname te doen van alle hostingklanten

Marin
12/11/07, 18:38
Graag wat meer info via PB of info [at] digistate [punt] nl Ook over prijzen van de huidige paketten etc.

westernunity
12/11/07, 21:09
Beste Bram,

Graag nemen we je klanten over tegen zeer aantrekkelijke voorwaarden.
Indien interesse, even reageren.

Groet, Henk.

Communicatie
12/11/07, 23:33
Wij staan bekend met dure overnames.

Indien je interesse hebt kan je mij contacteren.
(over kwaliteit hoeven wij het niet te hebben omdat wij ons al hebben bewezen door sites van grote jongens te hosten)

Met vriendelijk groet,

LCI
13/11/07, 08:28
Ook ik ontvang graag meer informatie:
- pakketten
- omzet
- Control Panel.

Savvas
13/11/07, 15:59
Meer informatie is welkom, savvas[at]netrouting.eu.

pierce
13/11/07, 16:09
Beste Bram,

Ook wij zouden graag wat meer info ontvangen op info[at]idatahosting.nl

mbord
13/11/07, 16:20
DOMENICO EDIT:

SPAM! Graag eerst even de regels lezen aub.

???? ben er zins deze week

Dillard
14/11/07, 11:30
???? ben er zins deze week

Welkom, maar dat neemt niet weg dat je de regels van het forum moet lezen voordat je gaat posten. Sterker nog: als beginnend forumlid zijn die juist ontzettend handig omdat je zo weet wat de regels en afspraken zijn.

Met 16.500 leden willen wij (als MOD's) die niet 16500x vertellen namelijk :)

ragerave
14/11/07, 11:49
@Brammes
Ik ben benieuwd wat je dan voor Vitesse allemaal doet, domeinnaam, hosting en websitebouw zijn ondergebracht bij Totaalnet?

Het lijkt mij niet netjes om op basis van referenties die hoogst waarschijnlijk niet aan jou toebehoren, jouw bedrijf beter te etaleren in de hoop hierdoor een hogere waardering door potentiële overnemers te verkrijgen. Heeft wat mij betreft veel weg van misleiding. Ik neem aan dat je Vitesse niet vermeldt omdat ze 1 domein bij je hebben geregistreerd...

Anoniem
14/11/07, 12:35
@Ragerave

Wij hosten en ontwikkelen het CRM systeem voor de Supporters vereniging van vitesse.

Je hebt meerdere onderdelen binnen vitesse, de website vitesse nl de website vitesse org en het administratie dan wel CRM systeem.

thunder
14/11/07, 13:53
Beste,

Indien U ons kan vermelden welke pakketen en prijzen U heeft en Welk controlepaneel U gebruitk hebben wij eventueel interesse, U kan mij contacteren via PM.

XF-RICK
14/11/07, 14:32
Beste Bram,

Zou je mij misschien wat meer informatie kunnen toesturen via info@qnode.nl?

Vriendelijk bedankt,

ragerave
14/11/07, 14:44
@Brammes

Ok, duidelijk. Ik kom graag met je in contact om mogelijkheden voor overname te bespreken. Je kunt me bereiken op onderstaand telefoonnummer op per mail op m.dewildt[at]totaalnet[dot]nl.

mmgenius
14/11/07, 18:26
Indien een Belgische overnemer goed is, gelieve mij een privé bericht te sturen. Vermeld dan ook de omzet en wat meer details over de pakketten.

schoonmoeder
14/11/07, 21:17
hallo bram,

graag zouden wij van newdream ook informatie willen hebben over wat je zelf voor ogen ziet. wij hebben als core business hosting maar daarnaast beschikken wij over enkele ontwikkelaars die de eventuele overname of onder brengen bij ons zo aangenaam mogelijk voor je klanten kunnen maken.

als je interesse hebt neem dan contact op met ewart[at]newdream[punt]nl