PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijndomeinregistratie.nl



Niekoesj
09/11/07, 16:25
Kent iemand http://www.mijndomeinregistratie.nl/ ? ik was toevallig aan het surfen en kwam deze website dus tegen. Is dit serieus een hostingbedrijf of is dit wat ik vermoed wat het is? Namelijk een scholier? De prijzen zijn inclusief BTW, de voorwaarden zijn overigens wel gekopieerd van http://www.dominion.nl :eek:

Ik heb voor de grap een email verstuurd voor meer informatie over de hosting faciliteiten. Ik ben benieuwd wat ik terug krijg. :D

Iemand hier meer ervaring mee?

Stay tuned! :lovewht:

edit; http://www.mijndomeinregistratie.nl/ die is wel te bereiken ;)

Luke B
09/11/07, 16:29
Kan hier de site niet bereiken, belooft niet veel goeds ;)

Edit:
zie de fout al, er staat 2 x 'domein' in de naam, da's niet goed ;)

Edit nogmaals:
Wat een klote site, word er helemaal knettergek van. Lijkt me niks deze partij

dennis0162
09/11/07, 16:41
De website ziet er veel belovend uit haha:p

Niekoesj
09/11/07, 16:47
Haha nouja dat dacht ik dus ook!, maar ik wacht even af wat voor informatie hij mij kan geven over enkele server specificaties.. :-) Vooral die knipperende tekst whehe, het ergste is nog dat hij prijzen incl btw neerzet zonder kvk/btw inschrijving te hebben?

Wel leuk domeinnaampje overigens!

BsHosting
09/11/07, 16:55
sowieso al wegblijven bij nepbedrijfjes zonder kvk inschrijving.
dit levert je alleen maar problemen op.

zie net de post van onderstaande maar de handelsnaam staat niet vermeld bij de kvk.
wel het hoofdbedrijf maar een handelsnaam hoort er ook gewoon bij te staan.

ilnee
09/11/07, 16:55
Mijndomeinregistratie.nl is een domein en handelsnaam van AVS Toorenspits Media, welke wel ingeschreven staat bij de KvK (https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=332791090000).

Dat neemt niet weg dat ondernemers die in hun opmaak blink wensen te gebruiken eigenlijk van het internet geweerd zouden moeten worden.

INEXPro
09/11/07, 18:14
Na 0.3 seconde was deze website weer van mijn scherm. Wat vreselijk iritant, ik zou om deze reden al niet met een bedrijf in zee gaan.

Tevens lijk het wel veel op mijndomeinreseller.nl waar ik zeer goede ervaringen mee heb.

Str@nger
09/11/07, 18:47
Ehm, lekker dubbel bericht:
als banner '4,08 incl btw voor een domein' - in de tekst '12 euro voor een domein'... :S

Ook leuk: in het eerste blokje staat al: mijndomeinnaam registratie.nl - hmmm ;)

parmaweb
09/11/07, 19:38
amateurs :d

pierce
09/11/07, 20:48
zoek de verschillen

http://www.112-fotomuseum.nl/

http://www.mijndomeinregistratie.nl/

:eek:

SF-Jeroen
09/11/07, 21:31
Haha, die heb je snel gevonden pierce

Stond dat in hun source of wat :P ?

EDIT: Wel positief dat ze de reclame ook gewoon hebben overgenomen

dennis0162
09/11/07, 21:39
Zouden ze dit zelf hebben gemaakt of hebben laten maken:p?

pierce
09/11/07, 21:46
stond op http://www.avs-toorenspits-media.nl/ welke in o.a. de voorwaarden staat.

Ik denk dat ze nu helemaal flippen met zoveel pageviews... :D

ook wel een leuke van hun website:


Met een bezoek aan deze website verklaart u zich akkoord met de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze website.

:X

Wynand
09/11/07, 21:54
stond op http://www.avs-toorenspits-media.nl/ welke in o.a. de voorwaarden staat.Kunnen we die dan zo niet te lezen krijgen voor we de website openen? :)

Marin
09/11/07, 23:21
Ik denk dat ik maar even ga klagen dat ik geen mogelijkheid had om niet akkoord te gaan met de voorwaarden nadat ik ze had gelezen :D Het is inderdaad zo dat een handelsnaam ook ingeschreven moet staan, ik weet niet waar vandaan ze hun "klant" factureren.

Maar waarschijnlijk heeft deze persoon in zn "HTML voor dummies" het blink element ontdekt..

Ook wel knullig dat ik eerst maar zelf bij de SIDN moet gaan kijken of mijn domeinnaam beschikbaar is :D

Dotdns
09/11/07, 23:44
Maar waarschijnlijk heeft deze persoon in zn "HTML voor dummies" het blink element ontdekt..


Het is pas in les 8 dat geleerd wordt over </blink> :D
Maar zover zijn ze niet geweest

Marin
10/11/07, 10:29
Het is pas in les 8 dat geleerd wordt over </blink> :D
Maar zover zijn ze niet geweest

Weet je dat uit je hoofd of heb je het opgezocht? :D

Herbert
10/11/07, 13:09
Hehe daar gaan we weer.
We hebben toch wel eens vaker van deze websites gezien en besproken..
Ik laat ieder in zijn waarde, ik geef dan ook geen comentaar maar ik heb wel een vraag?
Hoe oud is dat persoon?? volgens mij niet ouder dan 10 jaar.

Wynand
10/11/07, 13:10
Kereltjes van tien die weten wat HTML is? Zo zijn er ook niet veel. :)

ilnee
10/11/07, 14:13
Ik laat ieder in zijn waarde, (...) volgens mij niet ouder dan 10 jaar.
Bespeur ik hier enige tegenstrijdigheid ? Anyway, volgens mij moet je ouder dan tien zijn om je te kunnen inschrijven bij de KvK.

Herbert
10/11/07, 14:34
Ilnee,
niks geen tegenstrijdigheid hoor, ik zie geen KvK vermelding op die site.
Al is het ook onderdeel ergens van dan moet je nog je bedrijfsgegevens vermelden.

ilnee
10/11/07, 15:44
Dat laatste spreek ik ook niet tegen. De tegenstrijdigheid waar ik op doelde is dat je aan de ene kant zegt iedereen in zijn waarde te laten en aan de andere kant de ondernemer (want daarover spreken we, zie de inschrijving bij KvK) ervan 'beschuldigt' slechts tien jaar te zijn. Je ondertitel lezend zou ik bijna zeggen dat het een ietwat kinderachtige opmerking is...

Niekoesj
10/11/07, 18:43
Hmm helaas nog geen reactie op mijn email gehad .. had enkele vragen m.b.t. de hosting :D

Maar inderdaad, vreemd vage website.. Zo zullen er nog meer van zulke websites zijn, zoals het niet moet. :)

wwwer
11/11/07, 22:36
op zich is het een handelsnaam van het bedrijf waar ze naar vermelden.

ook op de website (http://www.avs-toorenspits-media.nl/) die bij KVK staat wordt gesproken over de website. dus er zal ergens wel een KVK zijn.

De prijzen kan ik nog wat van leren 1 euro per MB Extra.
en pakket van 100 euro met 2 GB dataverkeer :) (100 MB opslag)
Geweldig!

En dan natuurlijk dat knipperen! geweldig!
Wij kunnen wel stoppen met zijn alle :)

Zucht.......

Freakingme
11/11/07, 22:41
Dan vraag ik mij af, hoeveel van dat soort pakketten zou dat 'bedrijf' al verkocht hebben? Als het antwoord meer dan 0 is, ben ik jaloers ;)

wwwer
11/11/07, 22:44
Van de website (knipperloos)

Het Extrapakket

* Gratis registratie van uw domein
* Persoonlijke mailadresssen (50 MB opslagruimte, POP3)
* 2 GB traffic dat is genoeg voor honderden bezoekers per dag
* Keuze uit Catch-all e-mail adres waardoor je een onbeperkt aantal e-mail adressen kan aanmaken of 5 extra mailboxen (voor het gehele gezin) zodat iedereen zijn eigen e-mail kan ontvangen
o Eigen homepage (100 MB)
o Altijd bereikbaar via webmail overal ter wereld, via het Internet je eigen e-mail lezen en verzenden.
* Handige online teller en statistieken

Prijs € 100,- inclusief BTW

Aar
22/11/07, 12:44
Hah, ik heb ze gemaild of ze KVK nummer hadden (stond nergens op de site), colocated server kunnen hosten, hoeveel de stroomafname ervan kost, in welk Datacentre ze zitten.

Krijg ik een belabberde mail terug dat ze geen zaken doen met mij?
Ik vraag netjes de reden. Noemen ze me letterlijk een "ras-zeikert".
En bekken ze me vrolijk af dat ik dat zou moeten weten omdat elke SIDN deelnemer een Kvk nummer behoort te hebben.

Ja hallo, misschien dat ze reseller waren ofzo :)?

Het niveau van bedrijfsvoeren is echt om te janken zeg....
Hopelijk snel opgedoekt.

Niekoesj
22/11/07, 13:34
Ooh jij krijgt wel emailtjes?? :eek:

Ik niet! had ook enkele vragen over de apache/php instellingen en tot op heden nog geen antwoord ontvangen. En denk ook niet dat ik die ooit nog zal ontvangen :P

Zulke bedrijfjes zullen niet lang stand houden.

FreddyB
22/11/07, 14:24
Zolang hij geen kosten maakt (enkel een virtueel accountje en een jaarlijkse vof inschrijving) zal hij zonder klanten jaren kunnen bestaand toch? :p

Herbert
22/11/07, 15:00
Dan toch nog een reaktie van mij..
Op 11-11-2007 had ik ze ook gemaild, 2 dagen daarna kreeg ik antwoord.
Toch achteraf wel leuk om het te posten:
Onder de lijn het antwoord op 1 regel.
--------------------------------------------------

Wij doen geen zaken met u


----- Original Message -----
From: "xxxxx" <xxxxx@xxxxx.nl>
To: <info@xxxxxxxxeinregistratie.nl>
Sent: Saturday, November 10, 2007 1:47 PM
Subject: Domeinnamen + hosting


> Geachte LS,
>
> Graag zouden we vrijblijvende offerte willen hebben voor het volgende:

<KNIP>

> Graag zouden wij ook willen weten wat uw KvK/BTW nummer is zodat wij snel
> zaken
> kunnen doen.
> Er is haast bij, graag zo snel mogelijk een reaktie.
>
> In afwachting..
>
>

pierce
22/11/07, 15:03
Wij doen geen zaken met u


:eek:

Krijg je dat echt als antwoord terug? :X

Belingro
22/11/07, 15:04
Inderdaad een vrij irritante website... Ook hun manier op de banner staat hun prijzen goedkoper en als je dan de tekst leest blijkt het dan 12 euro te zijn... ik zou ze niet echt vertrouwen :s

Herbert
22/11/07, 15:32
:eek:

Krijg je dat echt als antwoord terug? :X

Ja niet meer en ook niet minder.. 1 regel dus.

Spyder01
22/11/07, 17:20
We kunnen één conclusie trekken: dit is één van de zeldzame hosters, die host zonder klanten :O

Maar flink irritante website inderdaad, zou het toch rustiger houden ipv bij voorbaat met zo`n "design" de klanten al weg jagen.

energykind
24/11/07, 14:13
joh, toch leuk geprobeerd.. hihih

cyberbootje
25/11/07, 16:56
Omg behoorlijk irritand al dat geknipper!
Lekker rustig en zakelijk lijkt me aangenamer.
Maargoed, ben wel benieuwd of deze persoon eigenlijk ook wel onder ons de berichten leest zou best kunnen...:D

rofni
01/12/07, 02:10
35 euro voor 35 MB hosting ?
dat is overdreven :P

Trafego
06/12/07, 20:25
Na 0.3 seconde was deze website weer van mijn scherm. Wat vreselijk iritant, ik zou om deze reden al niet met een bedrijf in zee gaan.


idem hier :)

Ringo
07/12/07, 22:45
Deze deelnemer doet blijkbaar wel iets want zelf ook maar eens de proef op de som genomen door de vraag eens anders te formuleren en wat blijkt..





Als je het basispakket besteld en je zet er niet al te grote kwaliteit foto's er op (wat dat is voor intrenet niet nodig namelijk)
zou normaliter genoeg moeten hebben aan 50 mb
en de prijs is de prijs er zitten geen extra kosten aan vast.
gaat u echter boven de 50 mb dat is dat 1 euro per mb per jaar.

groet,
XXX XXXXX

AVS ..............


Deze persoon gebruikt dus voor zijn onderneming zijn andere naam AVS en deze maakt soms foto's voor de lokale krant in Purmerend.

Persoonlijk en naar mijn mening vind ik deze meneer dus niet netjes te werk gaan aangezien deze dus naar mijn vermoeden bewust gewoon vragen als het gaat om KVK en BTW uit de weg gaat. Stel de je de vraag nou gewoon als iemand die weinig kaas er van gegeten hebt bied hij zijn product zoals bovenstaande wel aan.

Niekoesj
07/12/07, 22:51
Haha als ik op de pagina kom verschijnt er een popupje:

Mededelingen:
U bent bij op 1 na de goedkoopste webhoster van Nederland


:W: Oke ik ben verkocht!

SF-Jeroen
07/12/07, 22:57
Ook heel leuk het SWsoft logo gestolen voor hun Favicon

MSI-Maxx
08/12/07, 01:39
Jezus! Is er geen manier om die tekst stil te zetten kan het amper lezen :huh:

Server00
08/12/07, 03:53
MM vreemde website, misschien wat voor de webdev bedrijfjes om een klant te scoren :p.

Luke B
08/12/07, 07:31
MM vreemde website, misschien wat voor de webdev bedrijfjes om een klant te scoren :p.
Mwa, aan al z'n verdere reacties te lezen is het een moeilijk mannetje en heeft 'ie toch geen klanten en is ie dus arm. ;):rolleyes:

HelderMarketing
08/12/07, 20:02
Tja de website wekt nou niet bepaald een vertrouwelijk gevoel bij mij op.