PDA

Bekijk Volledige Versie : IWN Incassobureau & Deurwaarders



The One Hosting
30/10/07, 13:57
Beste WHT(ers),

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf, ik heb een voorstel gekregen wat ik nogal zeer bijzonder vond.

Geen abbo kosten, mocht het voor moeten komen is er geen voorschotnota, alles word verhaald bij de debiteur.

AV die mij toegezonden is is ook niet al te uitgebreid, dus komen er al vrij snel twijfels op.

Mocht iemand wat info hebben voor me hoor ik dat graag.

dreamhost_nl
30/10/07, 14:55
Ik zou zeggen... probeer 'ns een zaak uit als het je toch niets kost en post daarna je bevindingen...

The One Hosting
30/10/07, 14:57
ja ben toch eens verder gaan zoeken met behulp van google en kvk.nl

heb een uitreksel aangevraagd van het bewuste kvk nummer en dan komen we op een bedrijf uit met een bedrijfsomschrijving personeelsmanagement in een geheel andere plaats.

lijkt me niet helemaal zuiver.

opinion
30/10/07, 18:43
http://www.incassoworx.nl/

Website ziet er ook niet echt al te belovend uit moet ik zeggen...

The One Hosting
30/10/07, 18:46
nee dit doordat zijn designer met de website bezig is.

Vanmiddag deed het telefoon nummer het niet, maar dat hadden ze niet in de gaten.

tevens heb ik hier 2 verschillende kvk uitreksels liggen 1 die ik zelf heb gedownload bij de kvk en 1 die hij toegestuurd heeft, zelfde kvk nummers maar totaal verschillende uitreksels.

Ik vind het allemaal een beetje vreemd en probeer het doel te achterhalen.
Waarom een vreemd kvk nummer te gebruiken, en geen abbo kosten of gerechtelijke kosten.

Ramon Fincken
30/10/07, 18:53
waarom geen andere aanbieder zoeken als je vooraf al twijfelt over deze aanbieder?

BeneluxGaming
30/10/07, 19:30
2 verschillende uitreksels van hetzelfde KVK nummer? Dat lijkt mij geen zuivere koffie hoor. Is het te zien dat ze bijvoorbeeld het uitreksel zelf hebben aangepast? Lijkt me niet dat je 2 verschillende uitreksels van 1 KVK nummer kan hebben.

xserve
30/10/07, 19:35
Daarmee sowieso even naar de KvK bellen lijkt me. Die willen zoiets ook wel weten denk ik.


Ik vind het allemaal een beetje vreemd en probeer het doel te achterhalen.
Waarom een vreemd kvk nummer te gebruiken, en geen abbo kosten of gerechtelijke kosten.
Het kan natuurlijk dat zodra ze het geld van je klant innen ze er met dat bedrag vandoor gaan. Als ze genoeg 'inningen' in een maand kunnen doen en daarna vertrekken kunnen ze wel wat centjes verdienen natuurlijk.

Zo zou het kunnen, zeg niet dat dat mijn ervaring is met hun.

The One Hosting
30/10/07, 19:56
daarom hoopte ik dat er ervaringen waren hiero, niet omdat ik niet met een ander in zee kan gaan want ik heb al een incasso maar het klonk erg aantrekkelijk en ongeloofwaardig.

Sanderdegroot
31/10/07, 18:42
Ik heb het even voor je nagezocht, maar het klopt wel degelijk als je beter kijkt. IWN hoort onder Workx in Amsterdam. Staat ook in de KvK papieren, zie workxinternational.com. Dus ik zou zeggen dat je het toch kan vertrouwen.

Henky!
31/10/07, 21:37
Wij werken met een gerechtsdeurwaarder en deze is ook gratis. De kosten worden namelijk verhaald op de wanbetaler. Ook geen maandelijkse abo kosten.

dreamhost_nl
01/11/07, 12:28
Wij werken met een gerechtsdeurwaarder en deze is ook gratis. De kosten worden namelijk verhaald op de wanbetaler. Ook geen maandelijkse abo kosten.

We maakten gebruik van een gerechtsdeurwaarder in Rotterdam en deze schreef enkele brieven uit en als de cliƫnt dan niet wou betalen werd er geadviseerd om niet te gaan procederen en kon je nog de dossierkosten zelf gaan betalen. We zitten nu bij een no-cure-no-pay incassobureau en deze heeft een veel hoger slagingspercentage...