PDA

Bekijk Volledige Versie : Call of Duty



BDigitinternetdiensten
30/10/07, 11:28
Weet iemand misschien iets over de Call of Duty server crash? met /exec msg.cfg /exec.pr.cfg /exec msq3boom.cfg
kan je op 1 of andere manier een servers laten uitvallen

EHS-Jerre
30/10/07, 11:48
cod1?

er zijn zoveel manieren om een cod server te laten crashen.
Vooral in versie 1.4, maar na een kleine fix in een dll is dit grotendeels te herstellen.
Maar zelfs in cod 1.5 b blijft dit probleem bestaan

BDigitinternetdiensten
30/10/07, 12:08
als je die config files toevoegd aan je main, dus de main van je computer en dus niet van de server. kan je de ze exec-ten en kan je dus een server uitkrijgen

EHS-Jerre
30/10/07, 12:26
dan haal je ze toch gewoon weg?:s

BDigitinternetdiensten
31/10/07, 22:26
Lees even goed... ik zeg er duidelijk bij, dat die files NIET op de server staan, als je ze in je main zet van een clientcomputer, daarna in de server gaat.. kan je die commando's zonder rcon etc invoeren

TheVoiceHost
31/10/07, 22:47
Lees even goed... ik zeg er duidelijk bij, dat die files NIET op de server staan, als je ze in je main zet van een clientcomputer, daarna in de server gaat.. kan je die commando's zonder rcon etc invoeren

Dat klopt en ik snap het ook!
Dat is ook bij moh games dat probleem.Maar daar is het al verholpen.Maar voor jou game kan ik je niet helpen,ik wil best zoeken voor je,als ik het vind laat ik het snel weten.


Sorry had wat gemist.
mzz ja ik denk dat jij bedoelt dat je de server kan laten restarten zonder rcon,is dat wat je bedoelt?
Als dat zo is kan ik je wel helpen.


dan haal je ze toch gewoon weg?:s

Als hij ze weg haalt hoe kan hij dan zijn game starten? of begrijp ik het hier verkeerd?


dan haal je ze toch gewoon weg?:s

Als hij ze weg haalt hoe kan hij dan zijn game starten? of begrijp ik het hier verkeerd?




Je kan ook een script maken waar door de personen die geen rcon hebben geen server kunnen laten down gaan.Ik kan het niet van hier zien hoe jij je game hebt staan.permission denied is zeker belangrijk in COD .

BDigitinternetdiensten
01/11/07, 09:53
De server gaat geheel down!

EHS-Jerre
01/11/07, 10:42
hey,
als ik het goed snap:
een speler execute iets dat eigenlijk niet op de server staat, en de server crasht?
er zitten verscheidene van deze bugs in cod, waar gewone spelers de boel kunnen laten crashen.
Ik vrees dat er, voor zover ik weet, geen echte oplossing is (tenzij je cod1.4 is, dan is er een gedeeltelijke oplossing)

welke versie van cod run je eigenlijk?

BDigitinternetdiensten
01/11/07, 20:16
Ik run de laatste versie van 1.5, 1.5b ofzo?:)

EHS-Jerre
02/11/07, 00:19
mja dan kan je niet veel doen voor zover ik weet ...

Maxhost
02/11/07, 07:50
Is al is eerder een discussie over geweest. Zoek eens met de zoekfunctie bovenaan... Je komt het wel tegen... stond ook een oplossing meen ik? Er zijn mods / configs die je op je eigen server kan uploaden zodat je server niet meer down kan worden gegooid.